Zalm, mexicano's, kaasTengels, kaassoufflees. Ik red me welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Dr_Flash heb je er al zin in voor vanavond? Welke snacks liggen klaar
Nog evenquote:You named 1,507 cities, with a total population of 200,039,618 (29.67% of the European urban population).
Dan mag ik het nog steeds een probleem vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt toch geen motor om op te crossen dus geen probleem
Meer, meer, meer?quote:
Dat is toch zo'n voetballer die het allemaal net niet heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:34 schreef Recce het volgende:
Maduro en zijn vrouw zijn ontvoerd door de VS.
Hij scoort niet bij Trump nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n voetballer die het allemaal net niet heeft gemaakt?
Wil jij hem in zijn eigen regering hebben als minister?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:34 schreef Recce het volgende:
Maduro en zijn vrouw zijn ontvoerd door de VS.
Jij? Is Recce stiekem Donnie?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil jij hem in zijn eigen regering hebben als minister?
Dit jaar is er een scheurkalender over olifantenpaadjes. Vindejulliedalleukquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik mis de dagelijkse kalender posts van @:Dr_Flash wel
HONDERDTACHTIG LINKERBAANquote:
Dat is toch geen olifantenpaadje, dat is al gewoon verhardquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar is er een scheurkalender over olifantenpaadjes. Vindejulliedalleuk![]()
[ afbeelding ]
Denk dat ze in Kopenhagen wel een tikje nerveus worden jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu nog even Groenland inlijven en de doelen voor 2026 zijn alweer bereikt.
Moest even opzoeken wat het was, maar wel leuk jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar is er een scheurkalender over olifantenpaadjes. Vindejulliedalleuk![]()
[ afbeelding ]
Moeten misschien onze ziel maar verkopen aan China.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze in Kopenhagen wel een tikje nerveus worden ja
ja dit is een beetje een bijzondere. Voor olifantenfietsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch geen olifantenpaadje, dat is al gewoon verhard
Jammer dat het zo'n mooi land iquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Godvergeten kutland is Amerika toch ook
Olifanten kunnen toch helemaal niet fietsenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit is een beetje een bijzondere. Voor olifantenfietsen.
Hedwiges. Leek altijd op Winnie de Pooh.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n voetballer die het allemaal net niet heeft gemaakt?
Misschien moet Denemarken de VS naar overnemen, die zouden er een prima land van maken denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Godvergeten kutland is Amerika toch ook
Mehquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten misschien onze ziel maar verkopen aan China.
Nederlanders, Britten, Italianen, Spanjaarden en Zuid Amerikaanse landen willen wel helpen met de verdelingquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet Denemarken de VS naar overnemen, die zouden er een prima land van maken denk ik
Een stukje land of the free voor iedereenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nederlanders, Britten, Italianen, Spanjaarden en Zuid Amerikaanse landen willen wel helpen met de verdeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |