Als het niets voor hem oplevert dan zou ik ook niet doorgaanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is inmiddels nergens meer te zien dan waarschijnlijk
Welke film?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:56 schreef Koen66 het volgende:
zoonlief is naar de bioscoop met een meisje dat Priscilla heet. Geen idee wat ik daar van moet denken
geen idee eigenlijkquote:
Dat nog niet eens zozeer, want ik begrijp de grappen meestal wel gewoon. Maar het is een heel ander soort humor. Ik vind die harde sarcastische humor leuk, en dat is toch wel iets typisch nederlands bij stand-up comedy lijkt het.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je grappen alleen in je moeder taal goed begrijpt
Die krijg je goed ingereden terug.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
was weer een spontane 'pa mag ik je auto lenen' actie
Zolang je geen rooksignalen ziet prima toch hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:56 schreef Koen66 het volgende:
zoonlief is naar de bioscoop met een meisje dat Priscilla heet. Geen idee wat ik daar van moet denken
Je kent haar verder niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:56 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die krijg je goed ingereden terug.
dan weet ie dat het de laatste keer isquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die krijg je goed ingereden terug.
Had ie dan niet iets te doen? Ik zou dan wel voor mezelf iets kiezenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope. Hij riep laatst dat ie d'r niks vond
denk dat ie d'r stiekem toch wel leuk vind vermoed ikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had ie dan niet iets te doen? Ik zou dan wel voor mezelf iets kiezen
Zei ik ook altijd als ik iemand leuk vondquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope. Hij riep laatst dat ie d'r niks vond
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spannend Koen.
uiteindelijk 4 dingen gekozen voor het theater YOLO
En dan stiekem bellen met elkaarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zei ik ook altijd als ik iemand leuk vond"Neeeheee ik vind hem niet leuk! Hou er gewoon over op!"
oeh nicequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spannend Koen.
uiteindelijk 4 dingen gekozen voor het theater YOLO
volgens hem zit ze continue te appenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan stiekem bellen met elkaar
Dan leer je hem mannen technieken om haar weg te slaan van hem :pquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens hem zit ze continue te appen
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan leer je hem mannen technieken om haar weg te slaan van hem :p
groot gelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:06 schreef Koen66 het volgende:
overmorgen wordt ie 21, hij zoekt het maar uit
Nu al?! Poh, wat gaat dat hard.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:06 schreef Koen66 het volgende:
overmorgen wordt ie 21, hij zoekt het maar uit
Jaar later mag je miss wel kleine Koen bewonderenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:07 schreef Koen66 het volgende:
ik hoor wel wanneer we d'r hier te zien krijgen
da's de jongste he, oudste in Februari al 23.quote:
laat hem alsjeblieft eerst op zichzelf gaan wonen jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jaar later mag je miss wel kleine Koen bewonderen
success met dat hequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laat hem alsjeblieft eerst op zichzelf gaan wonen ja
hij zegt wel eens dat ie beter z'n paspoort kan weggooien en in Ter Apel kan meldenquote:
Nog maar 9 maanden vanaf vandaag denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jaar later mag je miss wel kleine Koen bewonderen
dat snap ik wel jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij zegt wel eens dat ie beter z'n paspoort kan weggooien en in Ter Apel kan melden
De oudste woont wel op zichzelf?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's de jongste he, oudste in Februari al 23.
De tijd vliegt zegt opa
heeft wel 6 maanden door semi autistische actie gedeeltelijk op zichzelf gewoondquote:
Hou opquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's de jongste he, oudste in Februari al 23.
De tijd vliegt zegt opa
oh ohquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet het betalen wel lukken
Stranger Things aan het kijken, maar die afleveringen duren nogal langquote:
Ja, dan ga jij kleine Koen opvoedenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laat hem alsjeblieft eerst op zichzelf gaan wonen ja
Schattigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, dan ga jij kleine Koen opvoeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |