SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ook,quote:
Ik op de bank met m'n knuffelLilakquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Lig met m'n knuffelhondje in bed as we speak.
Ligt ie te hijgen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Mag je die gewoon hebben als huisdier?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ook,
Maar naast de Rode Panda vind ik die dieren gewoon geweldig
Zeker nadat ik ze een keer bij iemand in de voortuin heb gezien.
Ik moest echt goed kijken, of ik het echt goed zag. Maar de bewoner van het huis bevestigde het
Waar was dat?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ook,
Maar naast de Rode Panda vind ik die dieren gewoon geweldig
Zeker nadat ik ze een keer bij iemand in de voortuin heb gezien.
Ik moest echt goed kijken, of ik het echt goed zag. Maar de bewoner van het huis bevestigde het
Je mag ze niet meer hebben al huisdier, volgens mij per 1-1 -2025 of 2024quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag je die gewoon hebben als huisdier?
Prairiehondjes zijn ook schattig
Tijdens mijn werk, dus gewoon in een woonwijk in Eindhovenquote:
Roodstokstaartpanda.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stokstaartjes he, geen rode panda, even ter verduidelijking
Rode panda als huisdier zal denk ik nooit mogen
Zitten die in Nederland niet alleen in een dierentuin?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tijdens mijn werk, dus gewoon in een woonwijk in Eindhoven
Zo'n hybride!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zal wel echt het uberbeest zijn
Ja en eigenlijk is dat ook het beste miquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zitten die in Nederland niet alleen in een dierentuin?
zijn allerlei genoeg rare huisdieren nl. vast ook genoeg illegale beestjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk is dat ook het beste mi
Maar ik vond het best bijzonder, maar niet iedereen gelooft me en dacht dat ik mijn meds niet had ingenomen...
Raar koosnaampje voor Gergiquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Ja, ik weet dus niet of dit helemaal 100 % zuivere koffie wasquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn allerlei genoeg rare huisdieren nl. vast ook genoeg illegale beestjes
Ik denk niet dat ze aankomen in Thailand. Denk dat een paar van die snorren het in hun kantoortje gaan opeten dan.quote:
Zelluf.quote:
gezellig met mijn plantquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze aankomen in Thailand. Denk dat een paar van die snorren het in hun kantoortje gaan opeten dan.
Dat is niet zo moeilijk als ze op zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag staat de teller op 0
We wilden zo min mogelijk mee naar huis nemen, dus moesten echt op.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk als ze op zijn.
Jullie hadden gewoon een enorme vreetbui.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We wilden zo min mogelijk mee naar huis nemen, dus moesten echt op.
Ergens is er een kantoortje met de door Bal gedroomde inrichting.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn vast aan het wachten op je volgende bestelling.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ergens is er een kantoortje met de door Bal gedroomde inrichting.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ergens is er een kantoortje met de door Bal gedroomde inrichting.
al kwart voor 4quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens aan je kussen ruiken! Of lukt dat totaal niet?
terwijl ze aan hun groene thee sippenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]En alle ansichtkaartjes die voor bal bedoeld waren aan de muur.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
terwijl ze aan hun groene thee sippen
Misschien schrijven ze ook al terug.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]En alle ansichtkaartjes die voor bal bedoeld waren aan de muur.
Eeuhm, even stof uit de ventilatoren halen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop te blazen vanavond, niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |