Wat geks gegeten?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop te blazen vanavond, niet normaal.
Stelletje luilakken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog niks ontvangenGeen bedankje voor de lekkere thee
Omnomnomquote:
Jawelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie kennen m'n knuffelhondje toch wel? Heb ik vast wel eens een foto van gepost
Lekker knetteren.quote:
Hallo dudjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo katje
[..]
Hoor je al weerwolven?
Ik heb dat al 2 wekenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:27 schreef Koen66 het volgende:
rare dagen, heb alweer voor dag 2 een zondaggevoel
Maar dan is het morgen maandagquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:27 schreef Koen66 het volgende:
rare dagen, heb alweer voor dag 2 een zondaggevoel
Geeft nietquote:
vorige week ook met de kerstdagen. Tussendoor gewerkt dus was het weer ff wegquote:
beter dan maandagquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geeft nietwant het is gewoon elke dag zondag
Hee koeniequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige week ook met de kerstdagen. Tussendoor gewerkt dus was het weer ff weg
prima dagen gehad, maar 2 extra vrije dagen eigenlijk (maandag 20/12 en vandaag)quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hee koenie
Hoe is ie? Leuke dagen gehad?
Meer dan ik :pquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima dagen gehad, maar 2 extra vrije dagen eigenlijk (maandag 20/12 en vandaag)
voorlopg weinig. KSC meet in februari, en 3 weken vrij genomen in juniquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Meer dan ik :p
Maar lekker hoor, nog dingen in t vooruitzicht?
Hopelijk een heel levenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Meer dan ik :p
Maar lekker hoor, nog dingen in t vooruitzicht?
Welk stuk?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:36 schreef Koen66 het volgende:
en wat andere zaken als theater, uit eten etc.
Maar hoop in maart ofzo ff de zon te zien
Nicequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Vind het altijd wel leuk om met de gordijnen open te slapen als het sneeuwt![]()
[ afbeelding ]
Theaterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:36 schreef Koen66 het volgende:
en wat andere zaken als theater, uit eten etc.
Maar hoop in maart ofzo ff de zon te zien
Ziet er schattig uit zegquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Vind het altijd wel leuk om met de gordijnen open te slapen als het sneeuwt![]()
[ afbeelding ]
Wat is een show die je goed is bijgebleven?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TheaterAl lang niet meer geweest eigenlijk, is weer eens tijd.
Zo heb ik Jan Jaap van der Wal (zo heet ie toch?quote:
Wat is een show die je goed is bijgebleven?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TheaterAl lang niet meer geweest eigenlijk, is weer eens tijd.
Je hebt hele leuke tussen tis wel een gok die je neemtquote:
Welke zou jij willen zien?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer naar het theater.
The lion king op broadway. Maar ook in Nederland erg veel leuke gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat is een show die je goed is bijgebleven?
[..]
Je hebt hele leuke tussen tis wel een gok die je neemt
Ik ben nu aan het kijken op de site van het theater hier in EHV. Niet echt voorkeur.quote:
Best wel verschillende. In titels namen ben ik slecht in. Ik kijk vooral eerst naar recensies en kijk dan waar ze zijn en of er nog een ticket te koop is. Theatervoorstellingen is een goeie site hiervoorquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
The lion king op broadway. Maar ook in Nederland erg veel leuke gezien.
Weet nog dat ik ooit bij een show was waarbij één acteur zich de hele tijd aan het omkleden was om andere personages te spelen. Was zo grappig en vond hem echt goed. Weet bij god niet meer hoe die man heet en hij is nog wel zo bekend![]()
Was ook met Sonja van Kees & Co geloof ik.
En jij?
En iets verder kijken dan EHV geen optie?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijken op de site van het theater hier in EHV. Niet echt voorkeur.
Muziek of cabaret heeft wel mijn voorkeur
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En iets verder kijken dan EHV geen optie?
Vond in Nederland de shows met cabaretiers altijd leuker dan in andere landen. De humor is beter, of misschien gewoon meer mijn ding. Dat mis ik soms wel eens. In andere landen is de humor een stuk.. softer? Dan zit ik echt zo van "ok en dit moet grappig zijn? Boringquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Best wel verschillende. In titels namen ben ik slecht in. Ik kijk vooral eerst naar recensies en kijk dan waar ze zijn en of er nog een ticket te koop is. Theatervoorstellingen is een goeie site hiervoor
Leuk zeg. Dan is youtube wel een uitkomst, heb je iig de voorpret ervanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ik ben vorig jaar met mijn vader in Heerlen naar Elisabeth geweest,
Maar ik ben nu bezig met kaartjes voor Pink Floyd Project @:LTVDK
Ze spelen dan het Wish You Where Here album
paar jaar terug ook geweest, 2 waren er goed, 1 op die avond was alleen maar bezig met awkward vrouwonvriendelijke grappen. Terwijl dat al best de tijd van de cancelcultuur wasquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt hele leuke tussen tis wel een gok die je neemt
Ik denk ook dat je grappen alleen in je moeder taal goed begrijptquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond in Nederland de shows met cabaretiers altijd leuker dan in andere landen. De humor is beter, of misschien gewoon meer mijn ding. Dat mis ik soms wel eens. In andere landen is de humor een stuk.. softer? Dan zit ik echt zo van "ok en dit moet grappig zijn? Boring".
Die is inmiddels nergens meer te zien dan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug ook geweest, 2 waren er goed, 1 op die avond was alleen maar bezig met awkward vrouwonvriendelijke grappen. Terwijl dat al best de tijd van de cancelcultuur was
Jij natuurlijk al je rotte tomaten gebruikt om hem van de podium te krijgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug ook geweest, 2 waren er goed, 1 op die avond was alleen maar bezig met awkward vrouwonvriendelijke grappen. Terwijl dat al best de tijd van de cancelcultuur was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |