quote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zal de kat redden. Wat katten altijd +1
Gordijnen houden over het algemeen niet bijzonder veel geluid tegen. Zeker niet als ze een arsenaal kruisraketten naast mijn raam afschieten.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een kutgordijnen heb je dan
November met verlengsnoer.quote:
Hier ook altijd traantje, begint zo goed en dan opeens hupsquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gordijnen houden over het algemeen niet bijzonder veel geluid tegen. Zeker niet als ze een arsenaal kruisraketten naast mijn raam afschieten.
Met het schrappen van deze zouden we dan ook nog wel een paar Septembers gaan missen, maar tegelijkertijd ook November van Rowwen Hèze elimineren. Lastige keuze.quote:
Bij mij is het meer dat ik altijd aan een neef van me moet denken die nou ja... je weet welquote:Op woensdag 31 december 2025 22:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier ook altijd traantje, begint zo goed en dan opeens hups
quote:
Wonen jullie nog steeds naast elkaar?quote:
Knuf?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bij mij is het meer dat ik altijd aan een neef van me moet denken die nou ja... je weet wel
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gordijnen houden over het algemeen niet bijzonder veel geluid tegen. Zeker niet als ze een arsenaal kruisraketten naast mijn raam afschieten.
Die kan een lijst wel episch en geloofwaardig afsluiten jaquote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tim mag het ook wel gaan doen, heeft bij de KINK 1500 al bewezen dat uitermate vakkundig te kunnen
Je zou bijna denken dat ze in het hele land in een oorlogszone aan het veranderen zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Wonen jullie nog steeds naast elkaar?
Sipje en sopje?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:11 schreef Isorden het volgende:
Wel voormalig stemplaat dit.
Meestal wel eigenlijk.
Had dit jaar alleen ruimte nodig voor andere platen
Wie?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:11 schreef hole1988 het volgende:
Jeroen fucking Stomphorst in het café
Is al 18 jaar geleden inmiddels, maar bij zo'n nummer denk je er toch standaard meteen weer aan.quote:
Die hebben ze daarom bewust maar aangepast naar DAB+quote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En ik maar denken aan Digital Audio Broadcasting.
Volgens mij riepen ze gisteren ook al tegelijk BIEM.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze in het hele land in een oorlogszone aan het veranderen zijn
Woooowquote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee niet die Truus, helemaal klaar mee.
En dat mag, daar is het óók oudjaar voor! Vergeten is erger vind ik zelf.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is al 18 jaar geleden inmiddels, maar bij zo'n nummer denk je er toch standaard meteen weer aan.
Heb je geen huisdieren dan?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:11 schreef Isorden het volgende:
Wel voormalig stemplaat dit.
Meestal wel eigenlijk.
Had dit jaar alleen ruimte nodig voor andere platen
Nee, Beach Boys netquote:
Fade in Fade Out is inderdaad beter.quote:
Topper ook dat blondje. Boh.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Cameraman heeft wel de chickies alweer gevonden.
Nederlandquote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef Strani het volgende:
Hier af en toe ook stevige boem. Lijkt wel Gaza of Oekraine: Of nog erger: Nederland.
Hebben het nog best regelmatig over die neef, dat kunnen m'n oom en tante wel erg waarderen.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dat mag, daar is het óók oudjaar voor! Vergeten is erger vind ik zelf.
Je hebt echt geen leven.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Denk toch dat ik tijdens Comfortably Numb Encore jullie ga verlaten.
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Denk toch dat ik tijdens Comfortably Numb Encore jullie ga verlaten.
Daar worden de cafétickets voor de laatste paar uur op verkocht #complotquote:
quote:
Zeg, ga je nou vreemd?quote:
Thanxquote:
quote:
Ben benieuwd wat we morgen gaan horen hoe het is verlopen.quote:
Laatst een paar Chinooks enkele tientallen meters boven mijn huis. Dat was ook leuk.quote:
Ik woon tegenwoordig op stand dus bijna nergens last vanquote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef asco het volgende:
Wonen jullie allemaal in de ghetto ofzo. Hier is echt niks aan de hand.
Weesp?quote:
Op de 33e etage ve flat?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig op stand dus bijna nergens last van
Paar doden waarschijnlijk...en veel letsel.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat we morgen gaan horen hoe het is verlopen.
Hopelijk niet te laat dat het de Starway to Heaven wordt.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mooi op tijd voor Comfortably Numb
Mensen die met vuurwerk kloten heb ik geen medelijden mee....quote:
Nieuw-Den Helder, niet ver van waar in de jaren negentig de postbodes de post niet meer durfden te bezorgen zonder politiebegeleiding. Dus ja, ik woon in de ghetto.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef asco het volgende:
Rustige jaarwisseling dus.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Paar doden waarschijnlijk...en veel letsel.
Fuck around and find outquote:Op woensdag 31 december 2025 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die met vuurwerk kloten heb ik geen medelijden mee....
De Dijkquote:Op woensdag 31 december 2025 22:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een groot hart.
De Dijkquote:Op woensdag 31 december 2025 22:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een groot hart.
Play stupid games, win stupid prizesquote:
Vreselijk, sterkte!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nieuw-Den Helder, niet ver van waar in de jaren negentig de postbodes de post niet meer durfden te bezorgen zonder politiebegeleiding. Dus ja, ik woon in de ghetto.
Ik heb hier regelmatig F35 die overvliegen...quote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst een paar Chinooks enkele tientallen meters boven mijn huis. Dat was ook leuk.
Klein beetje.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef asco het volgende:
Nee derde etage. Maar achter mijn flat zit niet echt een route voor hangjongeren dus dat scheelt veel.quote:
Almelo, dus jaquote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef asco het volgende:
Ja, al is dat niet anderen ook wel zo.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Paar doden waarschijnlijk...en veel letsel.
Niks nieuwsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |