Is klimaatverandering nog ergens goed voorquote:Op woensdag 31 december 2025 21:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zeeland ging er toch al het eerste aan door de zeespiegelstijging.
Heb afgelopen jaar eens hun complete discografie doorgewerkt en potverdorie, dan merk je wel wat een kwaliteitsmuziek het toch isquote:Op woensdag 31 december 2025 21:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sowieso 3x Dire Straits in de top 20
Heb wel eens snellere tijden neergezet. Maar was wel weer tof. Vooral racen deze keer (ipv snelle tijd neerzetten). Inhalen, verdedigen. Geen vrije rondes gehad.quote:
Zit geen slecht nummer tussen.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Heb afgelopen jaar eens hun complete discografie doorgewerkt en potverdorie, dan merk je wel wat een kwaliteitsmuziek het toch is
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 31 december 2025 21:55 schreef Isorden het volgende:
En dan vond ik die engelse cover die ze destijds bij Serious Request deden toch weer mooier
Klinkt tof!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb wel eens snellere tijden neergezet. Maar was wel weer tof. Vooral racen deze keer (ipv snelle tijd neerzetten). Inhalen, verdedigen. Geen vrije rondes gehad.
Was het ook. Doen een vriend en ik inmiddels al zo'n 15 jaar denk ik op de laatste dag van het jaar. Is ooit begonnen omdat we tegen elkaar hadden gezegd dat we dit jaar nog zouden karten. En toen was het jaar plots bijna voorbij.quote:
wat genereus van jequote:Op woensdag 31 december 2025 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Met ¤30 miljoen zou ik lekker hier nog blijven posten.
Ik zou alleen maar méér posten, want ik zou niet meer tijd hoeven te verspillen aan werkenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Leuke traditie!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Was het ook. Doen een vriend en ik inmiddels al zo'n 15 jaar denk ik op de laatste dag van het jaar. Is ooit begonnen omdat we tegen elkaar hadden gezegd dat we dit jaar nog zouden karten. En toen was het jaar plots bijna voorbij.
Dan zou ik wel zeker weten dat ik de hele week tijd heb om hier te postenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Toch zou ik niet helemaal willen stoppen met werken. Maar misschien nog maar 3 dagen of zo.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan zou ik wel zeker weten dat ik de hele week tijd heb om hier te posten
Koop je gewoon FOK.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:03 schreef essnhills het volgende:
17 God Only Knows The Beach Boys![]()
16 November Rain Guns N' Roses![]()
15 Comfortably Numb Pink Floyd![]()
14 Love Of My Life Queen![]()
![]()
![]()
13 Sultans Of Swing Dire Straits
12 Brothers In Arms Dire Straits![]()
11 Nothing Else Matters Metallica![]()
10 Wish You Were Here Pink Floyd
Als je dat hier nog zou hebben.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Poah, en dan goede servers en allesquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als je dat hier nog zou hebben.....![]()
![]()
Net doen dat je pensioen niet genoeg is.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou ook investeren in Brand New Day want reclames werken
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:04 schreef essnhills het volgende:
Er gaan hier ff een paar bommen af
Scharrebakken.quote:
BOHHHHHHquote:
Toch van 53 naar 17quote:Op woensdag 31 december 2025 22:05 schreef Redefine het volgende:
Deze had ik van te voren wel in de top tien verwachten door de DAB.
Een grote kring.quote:
Zo klonk het welquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:05 schreef 4-elements het volgende:
Kon het begin slecht horen, volgens mij zijn de Russen binnengevallen.
Alsnog wel een flinke stijging ja.quote:
Ik heb het eerder genoemd maar niemand weet waar ik het over heb.quote:
DAB?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:05 schreef Redefine het volgende:
Deze had ik van te voren wel in de top tien verwachten door de DAB.
Als de stad affikt weet ik niet of ik nog een berichtje kan sturen. Jij zit in ieder geval veilig.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Laat het me ff weten als dat zo is. Of de stad affikt. Ik zit elders in het land vanavond..
Die ligt denk ik op de stapel buiten het raam van @houdjemondquote:Op woensdag 31 december 2025 22:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Broekje is al een paar uur zoek hier.
Mooi.quote:
Ja en anders pak je maar een andere, neem ruimquote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die ligt denk ik op de stapel buiten het raam van @:Houdjemond
Dan moet ik vanaf hier ver gooien naar Weesp hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die ligt denk ik op de stapel buiten het raam van @:Houdjemond
Fade out is kut.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker door het toch al korte nummer heenlullen.
FOK! term: Dode artiesten bonus.quote:
Ik kan heel goed vangenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan moet ik vanaf hier ver gooien naar Weesp hoor
Dan hoor ik het nog steeds hoor.quote:
Maar mijn kat nietquote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Als de stad affikt weet ik niet of ik nog een berichtje kan sturen. Jij zit in ieder geval veilig.
Maakt niet uit, het is De Waarheid.quote:
Die zijn al dichtquote:
Had ik moeten weten.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
FOK! term: Dode artiesten bonus.
Wat een kutgordijnen heb je danquote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dan hoor ik het nog steeds hoor.
En ik maar denken aan Digital Audio Broadcasting.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
FOK! term: Dode artiesten bonus.
Nee die was eerder alquote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is De Waarheid.
Nee niet die Truus, helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef alpeko het volgende:
JW de laatste uren is dikke prima. Al had Emmely nog beter geweest
Hoog gooien en dan door de wind laten pakken.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan moet ik vanaf hier ver gooien naar Weesp hoor
Tim mag het ook wel gaan doen, heeft bij de KINK 1500 al bewezen dat uitermate vakkundig te kunnenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef alpeko het volgende:
JW de laatste uren is dikke prima. Al had Emmely nog beter geweest
Ik zal de kat redden. Wat katten altijd +1quote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar mijn kat niet![]()
![]()
Maar goed punt
Ze hebben meerdere series gehad. De eerdere (Making the Team) was een beetje zoals Idols, dat het vooral om het selectieproces ging. Maar ook in de huidige serie (America's Sweethearts) is dat wel een belangrijk thema.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik keek dat altijd op ehhh, even denken TLC denk ik? Is dat dezelfde serie?
Moet dan wel passen he.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja en anders pak je maar een andere, neem ruim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |