Ja en anders pak je maar een andere, neem ruimquote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die ligt denk ik op de stapel buiten het raam van @:Houdjemond
Dan moet ik vanaf hier ver gooien naar Weesp hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die ligt denk ik op de stapel buiten het raam van @:Houdjemond
Fade out is kut.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker door het toch al korte nummer heenlullen.
FOK! term: Dode artiesten bonus.quote:
Ik kan heel goed vangenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan moet ik vanaf hier ver gooien naar Weesp hoor
Dan hoor ik het nog steeds hoor.quote:
Maar mijn kat nietquote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Als de stad affikt weet ik niet of ik nog een berichtje kan sturen. Jij zit in ieder geval veilig.
Maakt niet uit, het is De Waarheid.quote:
Die zijn al dichtquote:
Had ik moeten weten.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
FOK! term: Dode artiesten bonus.
Wat een kutgordijnen heb je danquote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dan hoor ik het nog steeds hoor.
En ik maar denken aan Digital Audio Broadcasting.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
FOK! term: Dode artiesten bonus.
Nee die was eerder alquote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is De Waarheid.
Nee niet die Truus, helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef alpeko het volgende:
JW de laatste uren is dikke prima. Al had Emmely nog beter geweest
Hoog gooien en dan door de wind laten pakken.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan moet ik vanaf hier ver gooien naar Weesp hoor
Tim mag het ook wel gaan doen, heeft bij de KINK 1500 al bewezen dat uitermate vakkundig te kunnenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef alpeko het volgende:
JW de laatste uren is dikke prima. Al had Emmely nog beter geweest
Ik zal de kat redden. Wat katten altijd +1quote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar mijn kat niet![]()
![]()
Maar goed punt
Ze hebben meerdere series gehad. De eerdere (Making the Team) was een beetje zoals Idols, dat het vooral om het selectieproces ging. Maar ook in de huidige serie (America's Sweethearts) is dat wel een belangrijk thema.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik keek dat altijd op ehhh, even denken TLC denk ik? Is dat dezelfde serie?
Moet dan wel passen he.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja en anders pak je maar een andere, neem ruim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |