Op de 33e etage ve flat?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig op stand dus bijna nergens last van
Paar doden waarschijnlijk...en veel letsel.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat we morgen gaan horen hoe het is verlopen.
Hopelijk niet te laat dat het de Starway to Heaven wordt.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mooi op tijd voor Comfortably Numb
Mensen die met vuurwerk kloten heb ik geen medelijden mee....quote:
Nieuw-Den Helder, niet ver van waar in de jaren negentig de postbodes de post niet meer durfden te bezorgen zonder politiebegeleiding. Dus ja, ik woon in de ghetto.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef asco het volgende:
Wonen jullie allemaal in de ghetto ofzo. Hier is echt niks aan de hand.
Rustige jaarwisseling dus.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Paar doden waarschijnlijk...en veel letsel.
Fuck around and find outquote:Op woensdag 31 december 2025 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die met vuurwerk kloten heb ik geen medelijden mee....
De Dijkquote:Op woensdag 31 december 2025 22:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een groot hart.
De Dijkquote:Op woensdag 31 december 2025 22:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een groot hart.
Play stupid games, win stupid prizesquote:
Vreselijk, sterkte!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nieuw-Den Helder, niet ver van waar in de jaren negentig de postbodes de post niet meer durfden te bezorgen zonder politiebegeleiding. Dus ja, ik woon in de ghetto.
Ik heb hier regelmatig F35 die overvliegen...quote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst een paar Chinooks enkele tientallen meters boven mijn huis. Dat was ook leuk.
Klein beetje.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef asco het volgende:
Nee derde etage. Maar achter mijn flat zit niet echt een route voor hangjongeren dus dat scheelt veel.quote:
Almelo, dus jaquote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef asco het volgende:
Ja, al is dat niet anderen ook wel zo.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Paar doden waarschijnlijk...en veel letsel.
Niks nieuwsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |