Die kan een lijst wel episch en geloofwaardig afsluiten jaquote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tim mag het ook wel gaan doen, heeft bij de KINK 1500 al bewezen dat uitermate vakkundig te kunnen
Je zou bijna denken dat ze in het hele land in een oorlogszone aan het veranderen zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Wonen jullie nog steeds naast elkaar?
Sipje en sopje?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:11 schreef Isorden het volgende:
Wel voormalig stemplaat dit.
Meestal wel eigenlijk.
Had dit jaar alleen ruimte nodig voor andere platen
Wie?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:11 schreef hole1988 het volgende:
Jeroen fucking Stomphorst in het café
Is al 18 jaar geleden inmiddels, maar bij zo'n nummer denk je er toch standaard meteen weer aan.quote:
Die hebben ze daarom bewust maar aangepast naar DAB+quote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En ik maar denken aan Digital Audio Broadcasting.
Volgens mij riepen ze gisteren ook al tegelijk BIEM.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze in het hele land in een oorlogszone aan het veranderen zijn
Woooowquote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee niet die Truus, helemaal klaar mee.
En dat mag, daar is het óók oudjaar voor! Vergeten is erger vind ik zelf.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is al 18 jaar geleden inmiddels, maar bij zo'n nummer denk je er toch standaard meteen weer aan.
Heb je geen huisdieren dan?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:11 schreef Isorden het volgende:
Wel voormalig stemplaat dit.
Meestal wel eigenlijk.
Had dit jaar alleen ruimte nodig voor andere platen
Nee, Beach Boys netquote:
Fade in Fade Out is inderdaad beter.quote:
Topper ook dat blondje. Boh.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Cameraman heeft wel de chickies alweer gevonden.
Nederlandquote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef Strani het volgende:
Hier af en toe ook stevige boem. Lijkt wel Gaza of Oekraine: Of nog erger: Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |