quote:Op woensdag 31 december 2025 00:12 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben twee ooms en een tante verloren (ik heb/had veel ooms en tantes)
De generatie voor mij dunt echt snel uit nu
Het overlijden van de oom van Mevrouw Pippen was pijnlijk.
Twee jaar geleden vertelde ik dat hij een hersentumor had. Hij heeft een jaar gehad met goede periodes, maar ook veel klachten. Begin dit jaar raakte hij in coma en ontweek er niet uit.
Zijn overlijden laat een groot gat achter in de familie.
zeker. Ze had vasculaire dementie, dan blijft het een tijd stabiel en dan een stap terug.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat moet wel een troost zijn, hoop ik.
Wat is een soon to be date?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
M'n soon to be date houdt niet van dansen
Alweer bijna 4 jaar geleden.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar zijn de corona-restricties als je ze nodig hebt
Potentiële zeester. Oppassenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
M'n soon to be date houdt niet van dansen
Altijd erg heftig. Naarmate je ouder wordt moet je helaas ook meer afscheid nemenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:12 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben twee ooms en een tante verloren (ik heb/had veel ooms en tantes)
De generatie voor mij dunt echt snel uit nu
Het overlijden van de oom van Mevrouw Pippen was pijnlijk.
Twee jaar geleden vertelde ik dat hij een hersentumor had. Hij heeft een jaar gehad met goede periodes, maar ook veel klachten. Begin dit jaar raakte hij in coma en ontweek er niet uit.
Zijn overlijden laat een groot gat achter in de familie.
Elk jaar met 30 decemberquote:Op woensdag 31 december 2025 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb een deja-vu met vorig jaar. Was je weer met collega's?
Het enige wat ik er over wil zeggen dat ik wat dalletjes heb gekend en daar heb ik wat hulp bij gehad.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dan moet je dat op de meeting maar doen
Ja ze houdt niet van feestjes en gaat oud en nieuw vieren bij ouders. Kleine rode vlaggetjes welquote:Op woensdag 31 december 2025 00:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Potentiële zeester. Oppassen
Ik wil er paar inruilen voor én een hogere positie voor Jungleland en Racing in the Street en Meeting Across the River en The Ghost of Tom Joad in de lijstquote:Op woensdag 31 december 2025 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er staat teveel Bruce Springsteen in de lijst.
Suzan nu al opzoek naar een vervanger voor Freek?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja ze houdt niet van feestjes en gaat oud en nieuw vieren bij ouders. Kleine rode vlaggetjes wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |