Familie van Yusuf?quote:
Voor de zekerheid al vanaf 1e kerstdagquote:Op woensdag 31 december 2025 00:11 schreef ShinyStar het volgende:
Van Inkel had beter thuis kunnen blijven als ie toch grieperig is.
Hoop doet leven,trek je wat moois aan?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat hield m gisterne niet tegen te gaan walsen
sterktequote:Op woensdag 31 december 2025 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ach ze was al 5 jaar aan het dementeren, heb me er lang zat op kunnen voorbereiden
Mysterieus!quote:Op woensdag 31 december 2025 00:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Veel over mezelf geleerd vooral. Zonder verder in detail te treden.
Sicilië wil ik ook nog weleens een keer heen.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Leuk feitje: mijn schoonzusje woont op Sicilië aan de voet van de Etna. Dus zij kan elke dag dansen op de vulkaan!
Ik heb een deja-vu met vorig jaar. Was je weer met collega's?quote:
Nog steeds niet volledig.quote:
Toch sterktequote:Op woensdag 31 december 2025 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ach ze was al 5 jaar aan het dementeren, heb me er lang zat op kunnen voorbereiden
Ja ik ook, vooral vanwege haar dan. Misschien eens een betere ervaring opdoen met Italië.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sicilië wil ik ook nog weleens een keer heen.
Fijn om te lezen, das ook belangrijkquote:Op woensdag 31 december 2025 00:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Veel over mezelf geleerd vooral. Zonder verder in detail te treden.
Dan zal ze wel verbrande poten hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Leuk feitje: mijn schoonzusje woont op Sicilië aan de voet van de Etna. Dus zij kan elke dag dansen op de vulkaan!
Nope. Ik heb niet voldoende gedronken denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mysterieus!
Zelfs niet een beetje detail?
Bij mij vooral veel van hetzelfde en weinig vooruitgang op levensniveau. Wel gigantisch vermaakt weer met vanalles op dagelijks niveau.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook wel. Overwegend positief uiteindelijk voor mij.
Wel een avontuur zeg, wel kut, maar misschien zorgt het ook voor een bijzondere jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 00:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nog steeds niet volledig.
Vanmorgen toen wij wakker werden stond het op 30-12 18:00, een uur later werd het op 02-01 16:00 gezet en daar staat het nu ook nog steeds op.
Zitten nu in een AirBNB op 15 minuten rijden van ons eigen huisjeWas mee, afwas mee
Alleen net toen wij AirBNB hadden gereserveerd kregen wij een berichtje dat daar ook alle strom was uitgevallen. Heb toen echt even lopen vloekenGelukkig werd het al snel gefixed en zitten wij daar nu alsnog.
Zouden ook vrienden uit NL op bezoek krijgen, die zitten daar nu ook gezellig met onsGeboekt t/m 02-01.
Hebben hier bij de AirBNB ook even jerrycans met water gevuld om de wc bij ons door te spoelenJe moet wat haha ....
Is ook belangrijkquote:Op woensdag 31 december 2025 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij vooral veel van hetzelfde en weinig vooruitgang op levensniveau. Wel gigantisch vermaakt weer met vanalles op dagelijks niveau.
Dan moet je dat op de meeting maar doenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nope. Ik heb niet voldoende gedronken denk ik.
Waar zijn de corona-restricties als je ze nodig hebtquote:Op woensdag 31 december 2025 00:11 schreef ShinyStar het volgende:
Van Inkel had beter thuis kunnen blijven als ie toch grieperig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |