Toch de B&B?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:04 schreef Evenstar het volgende:
Man man man wat een dag. Ik zit eindelijk met een biertje op de bank.
Proost!quote:Op woensdag 31 december 2025 00:04 schreef Evenstar het volgende:
Wat ze allemaal hebben nageaapt van andere bands ben ik niet zo van op de hoogte moet ik eerlijk bekennen. Ik vind het gewoon lekkere albums op zichzelf, al is het natuurlijk wel kwalijk als ze echt dingen intentioneel gejat lijken te hebben.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De meeste Led Zeppelin liedjes waren al eerder geschreven dan dat Led Zeppelin ze opnam
*van die avond/nachtquote:Op woensdag 31 december 2025 00:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als er iets is dat je niet kunt quoten zijn het wel je laatste woorden.
Hoe staat het met de stroom?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:04 schreef Evenstar het volgende:
Schijnt meestal zo te zijn op de laatste dagquote:Op woensdag 31 december 2025 00:03 schreef Koen66 het volgende:
voor alle DJs die nu komen is het de laatste keer
Zolang ze het zelf maar opruimen.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:03 schreef Koen66 het volgende:
voor alle DJs die nu komen is het de laatste keer
Ik blijf lekker thuis met de kadden. Teveel tuig hier.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Twijfel nog wat ik dit jaar doe. Vorig jaar bij familie verderop in de buurt beland en daardoor eigenlijk te laat om nog de stad in te gaan.
nou je het zegtquote:Op woensdag 31 december 2025 00:05 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Schijnt meestal zo te zijn op de laatste dag
Top Of The Pops genotquote:Op woensdag 31 december 2025 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Bij welk TV-programma horen die begintonen ook al weer?
Ik vraag me elk jaar af hoe ik dit weer heb overleefd.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:06 schreef PippenScottie het volgende:
Oudjaarsdag al weer.
Dit is wel een jaartje dat voorbij is gevlogen
Ja die stijgt ook weer verderquote:Op woensdag 31 december 2025 00:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zitten wat eilanden in de stroom.
(Oh nee die is morgenvroeg pas)
Onze kat vindt vuurwerk nooit eng maar hij is dit jaar waakzamer dan anders vanwege de baby. Cutequote:Op woensdag 31 december 2025 00:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik blijf lekker thuis met de kadden. Teveel tuig hier.
laatste kwartaal helemaal, mijn moeder ging 12 september hemelen, lijkt net een maandje terugquote:Op woensdag 31 december 2025 00:06 schreef PippenScottie het volgende:
Oudjaarsdag al weer.
Ja. Veel gebeurdquote:Op woensdag 31 december 2025 00:06 schreef PippenScottie het volgende:
Oudjaarsdag al weer.
Dit jaar had je een leuk hobbyprojectje om de tijd te dodenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me elk jaar af hoe ik dit weer heb overleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |