quote:Op woensdag 31 december 2025 00:00 schreef Gretzl het volgende:
Komend uur is weinig soeps op Diamanten Nelis en Underworld na, dus ik ga jullie denk ik laten. Dan gaat het misschien voor de verandering eens lukken om op oudejaarsdag al halverwege de ochtend op te staan![]()
Goede nacht nog luitjesTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Welke drank?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:01 schreef ok01 het volgende:
Godver mensen ze willen een adt wedstrijd doen hier
Ik schat jouw winstkansen hoog in.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:01 schreef ok01 het volgende:
Godver mensen ze willen een adt wedstrijd doen hier
De meeste Led Zeppelin liedjes waren al eerder geschreven dan dat Led Zeppelin ze opnamquote:Op woensdag 31 december 2025 00:03 schreef MTheBassman het volgende:
Laatst ook weer Led Zeppelin II geluisterd, soms verbaast het me dat zoiets al in 1969 was geschreven
Zonde! Hoe is de stemming nu?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat er lang naar uit te kijken maar afgelopen week had ik te vaak dat ik matig in de stemming was
Man, was ik toen zo laat nog opquote:Op woensdag 31 december 2025 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn famous last words:
[ afbeelding ]
Stadsdeelquote:Op woensdag 31 december 2025 00:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig toch Amsterdam noemen?
gisterenavond en nu wel wat beterquote:Op woensdag 31 december 2025 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde! Hoe is de stemming nu?
Als er iets is dat je niet kunt quoten zijn het wel je laatste woorden.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn famous last words:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |