Ja de kwaliteit gaat langzaam terug naar het niveau dat je verwacht op dit punt in de lijstquote:Op woensdag 31 december 2025 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afgelopen uurtje was wel eindelijk iets beter
Fonteinen van emotiequote:Op woensdag 31 december 2025 00:00 schreef MTheBassman het volgende:
Laatste keer van Inkel, nog even volhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Begin van de avond was wel puur genotquote:Op woensdag 31 december 2025 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afgelopen uurtje was wel eindelijk iets beter
Trustenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:00 schreef Gretzl het volgende:
Komend uur is weinig soeps op Diamanten Nelis en Underworld na, dus ik ga jullie denk ik laten. Dan gaat het misschien voor de verandering eens lukken om op oudejaarsdag al halverwege de ochtend op te staan![]()
Goede nacht nog luitjes
quote:Op woensdag 31 december 2025 00:00 schreef Gretzl het volgende:
Komend uur is weinig soeps op Diamanten Nelis en Underworld na, dus ik ga jullie denk ik laten. Dan gaat het misschien voor de verandering eens lukken om op oudejaarsdag al halverwege de ochtend op te staan![]()
Goede nacht nog luitjes
Godver, heb nog geen rum gepakt.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:01 schreef hihohaswessam het volgende:
ladies and people voor het nieuws al, hij is weer in vorm hoor
Voor de sfeer?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:01 schreef ok01 het volgende:
Godver mensen ze willen een adt wedstrijd doen hier
Latersquote:Op woensdag 31 december 2025 00:00 schreef Gretzl het volgende:
Goede nacht nog luitjes
Ram dan meteen het walsje door het nieuwsquote:Op woensdag 31 december 2025 00:01 schreef hihohaswessam het volgende:
ladies and people voor het nieuws al, hij is weer in vorm hoor
tijd om te WALSENquote:Op woensdag 31 december 2025 00:02 schreef ShinyStar het volgende:
Nog 2 uurtjes Van Inkel overleven...
Goede nacht nog luitjesTrusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt een latertjequote:Op woensdag 31 december 2025 00:01 schreef ok01 het volgende:
Godver mensen ze willen een adt wedstrijd doen hier
Goede nacht nog luitjesTruste GeertGodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Sweet Caroline is toch bagger?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier zit geen stinker bij. Prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |