Omdat het 55 na Elvis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:54 schreef hihohaswessam het volgende:
okee dus even serieus, dit staat dit jaar hoger dan ooit, waarom de tyfus blijft dit maar stijgen
Welke Elvis doen dan de 11e?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb toch weer ruim 2 topics volgeluld met vooral berichtjes over dat ik iets gekaraoked heb. Tevreden
ik zat er lang naar uit te kijken maar afgelopen week had ik te vaak dat ik matig in de stemming wasquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb toch weer ruim 2 topics volgeluld met vooral berichtjes over dat ik iets gekaraoked heb. Tevreden
Ik krijg altijd meteen Electric Six in mijn hoofd als je dat postquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden dacht ik dat je een of andere suffe kantoorborrel hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ah, is dit de jaarlijkse OK01 oudejaarswerkborrel?quote:
lijkt me awkward, een bedrijfsborrel die in een gangbang overgaatquote:
Got something to put in youuuuuuquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik krijg altijd meteen Electric Six in mijn hoofd als je dat post
Dit is vanaf november (topic 1) t/m 24e:quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou ja stemperiode tot aan nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Yes ieder jaar op 30 decemberquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, is dit de jaarlijkse OK01 oudejaarswerkborrel?
Teambuilding noemen we dat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me awkward, een bedrijfsborrel die in een gangbang overgaat
Ja bij ons gaat het toch nooit zo los bij de borrelsquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden dacht ik dat je een of andere suffe kantoorborrel had
Emptiness Machine wel met afstand de beste van dit rijtje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emptiness Machine, Vienna, Rainbow in the Sky, Born Slippy, Wicked Game, Terug in de tijd, Als het avond is, Lichtje Branden, Atje voor de sfeer en een sloot Marco debuteert op 31 december als ik het goed heb,
De eerstvolgende marco komt pas in de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emptiness Machine, Vienna, Rainbow in the Sky, Born Slippy, Wicked Game, Terug in de tijd, Als het avond is, Lichtje Branden, Atje voor de sfeer en een sloot Marco debuteert op 31 december als ik het goed heb,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |