Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
En janken als het gesprek niet gaat zoals ze wilquote:
Volgens mij jankt ze elke keer als ze boos isquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
En janken als het gesprek niet gaat zoals ze wil
Kan ze weer getroost worden omdat zij het zielige meisje isquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij jankt ze elke keer als ze boos is
Geen idee, maar Fadi zei dat Daisy sowieso zou vertrekken na deze maand, dus als ze laatste worden hoeven ze niemand weg te sturenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:26 schreef schetterklep het volgende:
Moeten de haaien nog iemand wegstemmen als ze laatste blijven? Of is het vertrek van Fadi dan al voldoende
Voordat je het weet is die weer terug.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:32 schreef Hagenesie het volgende:
Doe Fadi maar weer terug. Gebeurd er nog wat.
Ik dacht zelf meer aan:quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens
Diego
Marlijn
Ronald
Julia
Peter
Nee die zien we nooit meer terugquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voordat je het weet is die weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Alvast een mooi 2026 Fritsiequote:
Het is nog vroegquote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo eens zien hoeveel mensen hier gaan posten met oudjaar
Gelukkig komt m'n visite pas rond 10 uur, gluren hier op 6 hoog naar het vuurwerkquote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo eens zien hoeveel mensen hier gaan posten met oudjaar
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij ben ik gisteren vergeten te kijken bedenk ik me nu
Duidelijk geen verlenging van contract. Te saaiquote:
Wil nog wel even bezoekquote:Op woensdag 31 december 2025 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Duidelijk geen verlenging van contract. Te saai
Lijkt mij ook niet. Rare gedachtegangquote:Op woensdag 31 december 2025 19:39 schreef Scottie16 het volgende:
Dus jesse gaat weg volgende maand, en hij wil nu familie bezoek? Dat is dan toch niet meer nodig
Nou ja is toch apart om het te laten zien, en zit er langer dan Chesquote:
Een maandjequote:Op woensdag 31 december 2025 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja is toch apart om het te laten zien, en zit er langer dan Ches
Al die meiden huilen daarquote:Op woensdag 31 december 2025 19:45 schreef spapaars het volgende:
Hij (of de febo) weet precies wie hij moet pakken voor de emoties
Nu heeft Chess wel hele zwakke traanbuisjes, dat jankt al om een gevallen appelquote:Op woensdag 31 december 2025 19:45 schreef spapaars het volgende:
Hij (of de febo) weet precies wie hij moet pakken voor de emoties
Moet er wel 1 zijn daar die de tranenkraan opendraaitquote:Op woensdag 31 december 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al die meiden huilen daar
Als er een scheet dwars zit
Komen de tranen al
Helemaal mee eens...quote:Op woensdag 31 december 2025 19:50 schreef spapaars het volgende:
Ook opvallend, Angelo heeft altijd gedoe met de vrouwen.
Is het een lafaard, of een febo infiltrant.
Mijn geluid staat een stuk harderquote:Op woensdag 31 december 2025 19:54 schreef spapaars het volgende:
Het knalt al hier alsof het nieuwe jaar al is begonnen.
Angelo is wat simpel, maar hij heeft wel vaak gelijk al komt het er wat beroerd uit.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:50 schreef spapaars het volgende:
Ook opvallend, Angelo heeft altijd gedoe met de vrouwen.
Is het een lafaard, of een febo infiltrant.
Dat is ook hefttig en pijnlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al die meiden huilen daar
Als er een scheet dwars zit
Komen de tranen al
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 20:13 schreef Soury het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die een zwak heeft voor Angelo
Hahaha ja!quote:Op woensdag 31 december 2025 20:21 schreef Soury het volgende:
Mercedes smelt letterlijk en figuurlijk
quote:
Was een grapjequote:Op woensdag 31 december 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
Leuke kerstgedachte daar.
Welke bewoner haat jij het meest.
Same tot morgenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Alvast de beste wensen en tot volgend jaar!![]()
jij ook Chanelquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:43 schreef Chanel5 het volgende:
Allemaal de beste wensen en een vooral gezond 2026.
Hij wil de loods laten zien, ik snap dat ergens wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:39 schreef Scottie16 het volgende:
Dus jesse gaat weg volgende maand, en hij wil nu familie bezoek? Dat is dan toch niet meer nodig
en dat gaat hij vandaag weer doenquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit nog even de aflevering van gister te kijken. Ik zal eerlijk toegeven, Salar zorgt altijd voor plezier en leuke beelden.
zal wel weer een kwarrel zijnquote:
Oh, dus een soort van zekerheid achter de handquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik neem aan die gast die achter de anderen zat. En blijkbaar een soort van fallback vriendje.
Ik denk dat ze eindelijk iemand daar heeft waar ze goed mee overweg kan (Salar) ze lacht ook vaker.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
Mercedes stijgt steeds meer bij mij
heeft goed door hoe Peter zijn spel speelt
Ik zou er flink wat geld voor over hebben om hen te laten stoppenquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:38 schreef greysbones het volgende:
ja leuk Lisa die op een gitaar pingelt
en julia die meezingt
Als dat jochie in het filmpje niet haar broertje was, denkt ie misschien ie kans te maken?quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:40 schreef greysbones het volgende:
thomas heeft genoten hoe Chess aan het eten was
what the hell is wrong with that boy
ze overschreeuwt zichquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:41 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Nou, die zong toch best aardig
quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze overschreeuwt zich
en dan ook niet een heel klein beetje
en stel giebelkutten en een geile puberquote:
dat gaat er ook nooit meer uitquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Moeders praat, maar ik hoor in m'n achterhoofd alleen maar 'Wat heb ik nou gezegd Angeloooooooooo!?!?!'
Plus op de foto gaan met een komkommer is wel wat raar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Lol, komkommertijd is toch geen onderwerp voor een kalender.
dat hele bondje is gewoon kutquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Is ook zo ontzettend geprobeerd door Diégo om een tussenweg te vinden.
ik haak bij Mark al heel snel af als hij uitlegtquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is weinig aan als wij niet weten wie de 5000 euro heeft
Julia denkt van alles over zichzelf en dan vooral heel positieve dingen. En dan is ze ook nog het grote voorbeeld voor Chess! 🤢quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
holy moly
denkt Julia dat ze minnie mouse is ofzo
Ja en dat vond hij niet leuk om te horen volgens mij. zn jolige masker werkt niet bij iedereen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
Mercedes stijgt steeds meer bij mij
heeft goed door hoe Peter zijn spel speelt
Hij is de vrolijke noot van DBG (euhhhhhquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
ow Diego wil weg
want zijn bondje is ze erg
zal vast niet aan hem liggen![]()
Het waren de goede noten, als in 'niet vals'. Maar het was ook meer hard schreeuwen dan mooi zingen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:41 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Nou, die zong toch best aardig
Ik denk Chess. Staat zo haar best te doen een pokerface op te zetten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is weinig aan als wij niet weten wie de 5000 euro heeft
Ik denk zelf ook goed te zingen dus waarschijnlijk zal het daar aan liggenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Het waren de goede noten, als in 'niet vals'. Maar het was ook meer hard schreeuwen dan mooi zingen.
curacaoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:03 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik denk zelf ook goed te zingen dus waarschijnlijk zal het daar aan liggen
Nu weer even kijken of er een keuken komt of een of andere gekke hoofdprijs wat geen hoofdprijs is![]()
Met z'n tweetjes, 1 IPhone 1 keuken enz.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:03 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik denk zelf ook goed te zingen dus waarschijnlijk zal het daar aan liggen
Nu weer even kijken of er een keuken komt of een of andere gekke hoofdprijs wat geen hoofdprijs is![]()
ze nemen vast 10 afleveringen per dag opquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik voel dat ik hier bedonderd wordt. Ze laten zo'n band niet voor niks komen...
Meerderequote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:33 schreef spapaars het volgende:
Hadden we niet al eerder een fotoopdracht in die loods?
ja deelnemer van lldl?quote:
Ook daar lijken vaak dezelfde op te duiken. Oud dbg-er John en een waarvan ik de naam niet van weet zaten ook al een paar keer op verschillende plekken in het publie. En sommige spelers zie je op de andere dag ook in het publiek.quote:
Alsof ze twaalf isquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:35 schreef greysbones het volgende:
woest aantrekkelijk die strikjes bij Julia
de bekende kaartenbakquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:34 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ook daar lijken vaak dezelfde op te duiken. Oud dbg-er John en een waarvan ik de naam niet van weet zaten ook al een paar keer op verschillende plekken in het publie. En sommige spelers zie je op de andere dag ook in het publiek.
slecht bedacht ditquote:
en hij denkt zelf iemand iets te ontfutselen hiermeequote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:37 schreef spapaars het volgende:
Ik heb heb kruis
Roland.Welke kleur?
Die heeft al verraden dat hij het niet heeft
Is technisch ook waar...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
Deisy lijkt met de dag ouder te worden
¤5000,-quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:39 schreef schetterklep het volgende:
Ik ben even de spelregels kwijt. Dacht dat erfotos in zaten van die opdracht
Ze gaat nu ook makeup 💄 op doenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
Deisy lijkt met de dag ouder te worden
beetje te veel lisaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat ik de foto's van de Gieren best aardig vindt.
allerlei belletjes gaan er bij af als ik hem hoor pratenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Roland is toch ook wel een rare vogel.
Jinggle belletjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
allerlei belletjes gaan er bij af als ik hem hoor praten
Hoort toch bij de herfstquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:10 schreef schetterklep het volgende:
Is september al herfst? Eerder nazomer toch tegenwoordig
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
william is te enthousiast over de vossen
Dacht rond 21-ste ofzo.quote:
is ze ookquote:
vond die foto met Lisa ook echt een mooie fotoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:14 schreef Soury het volgende:
Poeh Diego zag er wel onwijs goed uit bij die kerstboom, leuke kop heeft hij daar.
Ze waren op die bloemenfoto van maart allemaal best goed en leuk gedaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond die foto met Lisa ook echt een mooie foto
(en ik vind lisa echt een draak van een wijf)
heel raarquote:
Echt om te gierenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. Diégo trekt direct z'n Gieren sweater uit na de punten toekenning
je bent ook een poepie hequote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ze heeft toch een vriend thuis?
Ik vind Diego de laatste paar dagen juist meer ok. Zou het wel jammer vinden als hij gaat, lekkere mopperkont die zijn mond open trekt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:29 schreef schetterklep het volgende:
Nou Diego ga maar lekker weg. Die past eigenlijk bij geen enkel bondje. Peter weer even coachen , niet alles uit het avontuur gehaald
Gevaarlijk type, het zou mij niets verbazen als ze die vriend van haar al meermaals stiekem heeft belazerd gedurende hun ruim 6 jarige relatie. Tenzij ze een open relatie hebben, dan heb ik niks gezegd.quote:
Kansspelbelasting is flink omhoog gegaan vanaf 1 januari. Nu 37,8% i.p.v. 34,2%. Blijft niet veel over van die 2500.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef freaky40 het volgende:
Wel jammer dat die Therese de 5000 pakte en moest delen met Roxy. Blijft dus ook niet veel van over net als bij de hoofdprijs als er nog kansspeelbelasting vanaf gaat.
Die grens is echt laag 450 euro.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gevaarlijk type, het zou mij niets verbazen als ze die vriend van haar al meermaals stiekem heeft belazerd gedurende hun ruim 6 jarige relatie. Tenzij ze een open relatie hebben, dan heb ik niks gezegd.
[..]
Kansspelbelasting is flink omhoog gegaan vanaf 1 januari. Nu 37,8% i.p.v. 34,2%. Blijft niet veel over van die 2500.
De Prideweek is in Juni.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 02:36 schreef kater1 het volgende:
De foto opdracht vond ik leuk. Voor mij wonnen de vossen met Julia en de paaseitjes en de barbecue in augustus en de haaien met de decemberfoto met kerstboom en lichtjes. De maand juni met de foto's van Jesse snapte ik niet helemaal. Maar het valt me wel op dat hij als zijn alter-ego veel meer lef en zelfbewustzijn uitstraalt dan in zijn gewone doen. Ik snapte William Rutten wel met zijn verhaal dat hij de foto's van de haaien het meest consequent vond. Maar ik vond het niet de mooiste foto's.
Dat is ook vreemd, de Vossen hadden ook de mooiste foto's dus ik denk dat hier wat gesjoemel is wie wat punten verdienen volgens de FEBO.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 02:36 schreef kater1 het volgende:
De foto opdracht vond ik leuk. Voor mij wonnen de vossen met Julia en de paaseitjes en de barbecue in augustus en de haaien met de decemberfoto met kerstboom en lichtjes. De maand juni met de foto's van Jesse snapte ik niet helemaal. Maar het valt me wel op dat hij als zijn alter-ego veel meer lef en zelfbewustzijn uitstraalt dan in zijn gewone doen. Ik snapte William Rutten wel met zijn verhaal dat hij de foto's van de haaien het meest consequent vond. Maar ik vond het niet de mooiste foto's.
ik zou het niet vreemd vindenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:26 schreef greysbones het volgende:
ow las ook dat de vriend van Chess er klaar mee was
maar wat daar van waar is
was weer zo'n roddelsite
Ik ook nietquote:
het enorme puinzooi hokquote:
die weet precies wat ze doetquote:
Thomas is ook slappe lul. Vind er ook niks aantrekkelijks aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Chess geilt gewoon op mannelijk aandacht
Tja ik zie ook liever een stijve dan een slappequote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Thomas is ook slappe lul. Vind er ook niks aantrekkelijks aan.
dat meegeglij is zwaar onaantrekkelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Thomas is ook slappe lul. Vind er ook niks aantrekkelijks aan.
het zou fijn zijn als er iets meer niveau in de opdrachten zou komenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef spapaars het volgende:
Staks weer die rekenopdracht.
Mogen ze ook wel eens iets anders voor verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |