Toch vreemd om op een oudjaarsavond naar een kerstaflevering te kijken. Ik dacht dat het vorig jaar beter klopte allemaal met de actualiteit. Ik was team Mercedes even in dit uitdagingsduel en gelukkig won ze van die vreselijke Therese.
Er is trouwens een kapotte camera in de loods, ook al opgemerkt? Geeft wat stotterende/verspringende beelden en hangt naast de open haard. Als de FEBO mee leest, graag even repareren tijdens opbouw opdracht. Tot zover deze dienst mededeling!
Wat leuk dat Kitty uit Big Brother op de videoboodschap van Salar stond, die is natuurlijk weer helemaal fangirly van hem nu hij in De Bondgenoten zit! Zie haar ook nog wel eens mee doen. Misschien wel als Salar er nog is. Dus nu de FEBO mee leest, ik doe maar een geste.

Leuk als opvolger van Daisy want die speelt denk ik ook haar laatste cyclus verwacht ik.
Jesse dus exit, maakt geen TV dus contract wordt niet verlengd, en terecht. Ik zag Bradley in Lang Leve de Liefde deze week, toch kon je hem beter hebben voor de reuring dan Jesse. En ik meende dat hij ook graag terug wilde komen dus ik zou dat wel leuk vinden. Zegt ook alles wat hij denkt en vond de eerste keer dat hij er was niets, maar nu zou het wel weer passen zo'n karakter erbij ook omdat Fadi er nu even uit is.