Julia denkt van alles over zichzelf en dan vooral heel positieve dingen. En dan is ze ook nog het grote voorbeeld voor Chess! 🤢quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
holy moly
denkt Julia dat ze minnie mouse is ofzo
Ja en dat vond hij niet leuk om te horen volgens mij. zn jolige masker werkt niet bij iedereen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
Mercedes stijgt steeds meer bij mij
heeft goed door hoe Peter zijn spel speelt
Hij is de vrolijke noot van DBG (euhhhhhquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
ow Diego wil weg
want zijn bondje is ze erg
zal vast niet aan hem liggen![]()
Het waren de goede noten, als in 'niet vals'. Maar het was ook meer hard schreeuwen dan mooi zingen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:41 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Nou, die zong toch best aardig
Ik denk Chess. Staat zo haar best te doen een pokerface op te zetten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is weinig aan als wij niet weten wie de 5000 euro heeft
Ik denk zelf ook goed te zingen dus waarschijnlijk zal het daar aan liggenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Het waren de goede noten, als in 'niet vals'. Maar het was ook meer hard schreeuwen dan mooi zingen.
curacaoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:03 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik denk zelf ook goed te zingen dus waarschijnlijk zal het daar aan liggen
Nu weer even kijken of er een keuken komt of een of andere gekke hoofdprijs wat geen hoofdprijs is![]()
Met z'n tweetjes, 1 IPhone 1 keuken enz.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:03 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik denk zelf ook goed te zingen dus waarschijnlijk zal het daar aan liggen
Nu weer even kijken of er een keuken komt of een of andere gekke hoofdprijs wat geen hoofdprijs is![]()
ze nemen vast 10 afleveringen per dag opquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik voel dat ik hier bedonderd wordt. Ze laten zo'n band niet voor niks komen...
Meerderequote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:33 schreef spapaars het volgende:
Hadden we niet al eerder een fotoopdracht in die loods?
ja deelnemer van lldl?quote:
Ook daar lijken vaak dezelfde op te duiken. Oud dbg-er John en een waarvan ik de naam niet van weet zaten ook al een paar keer op verschillende plekken in het publie. En sommige spelers zie je op de andere dag ook in het publiek.quote:
Alsof ze twaalf isquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:35 schreef greysbones het volgende:
woest aantrekkelijk die strikjes bij Julia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |