dat gaat er ook nooit meer uitquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Moeders praat, maar ik hoor in m'n achterhoofd alleen maar 'Wat heb ik nou gezegd Angeloooooooooo!?!?!'
Plus op de foto gaan met een komkommer is wel wat raar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Lol, komkommertijd is toch geen onderwerp voor een kalender.
dat hele bondje is gewoon kutquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Is ook zo ontzettend geprobeerd door Diégo om een tussenweg te vinden.
ik haak bij Mark al heel snel af als hij uitlegtquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is weinig aan als wij niet weten wie de 5000 euro heeft
Julia denkt van alles over zichzelf en dan vooral heel positieve dingen. En dan is ze ook nog het grote voorbeeld voor Chess! 🤢quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
holy moly
denkt Julia dat ze minnie mouse is ofzo
Ja en dat vond hij niet leuk om te horen volgens mij. zn jolige masker werkt niet bij iedereen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
Mercedes stijgt steeds meer bij mij
heeft goed door hoe Peter zijn spel speelt
Hij is de vrolijke noot van DBG (euhhhhhquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
ow Diego wil weg
want zijn bondje is ze erg
zal vast niet aan hem liggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |