je bent ook een poepie hequote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ze heeft toch een vriend thuis?
Ik vind Diego de laatste paar dagen juist meer ok. Zou het wel jammer vinden als hij gaat, lekkere mopperkont die zijn mond open trekt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:29 schreef schetterklep het volgende:
Nou Diego ga maar lekker weg. Die past eigenlijk bij geen enkel bondje. Peter weer even coachen , niet alles uit het avontuur gehaald
Gevaarlijk type, het zou mij niets verbazen als ze die vriend van haar al meermaals stiekem heeft belazerd gedurende hun ruim 6 jarige relatie. Tenzij ze een open relatie hebben, dan heb ik niks gezegd.quote:
Kansspelbelasting is flink omhoog gegaan vanaf 1 januari. Nu 37,8% i.p.v. 34,2%. Blijft niet veel over van die 2500.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef freaky40 het volgende:
Wel jammer dat die Therese de 5000 pakte en moest delen met Roxy. Blijft dus ook niet veel van over net als bij de hoofdprijs als er nog kansspeelbelasting vanaf gaat.
Die grens is echt laag 450 euro.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gevaarlijk type, het zou mij niets verbazen als ze die vriend van haar al meermaals stiekem heeft belazerd gedurende hun ruim 6 jarige relatie. Tenzij ze een open relatie hebben, dan heb ik niks gezegd.
[..]
Kansspelbelasting is flink omhoog gegaan vanaf 1 januari. Nu 37,8% i.p.v. 34,2%. Blijft niet veel over van die 2500.
De Prideweek is in Juni.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 02:36 schreef kater1 het volgende:
De foto opdracht vond ik leuk. Voor mij wonnen de vossen met Julia en de paaseitjes en de barbecue in augustus en de haaien met de decemberfoto met kerstboom en lichtjes. De maand juni met de foto's van Jesse snapte ik niet helemaal. Maar het valt me wel op dat hij als zijn alter-ego veel meer lef en zelfbewustzijn uitstraalt dan in zijn gewone doen. Ik snapte William Rutten wel met zijn verhaal dat hij de foto's van de haaien het meest consequent vond. Maar ik vond het niet de mooiste foto's.
Dat is ook vreemd, de Vossen hadden ook de mooiste foto's dus ik denk dat hier wat gesjoemel is wie wat punten verdienen volgens de FEBO.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 02:36 schreef kater1 het volgende:
De foto opdracht vond ik leuk. Voor mij wonnen de vossen met Julia en de paaseitjes en de barbecue in augustus en de haaien met de decemberfoto met kerstboom en lichtjes. De maand juni met de foto's van Jesse snapte ik niet helemaal. Maar het valt me wel op dat hij als zijn alter-ego veel meer lef en zelfbewustzijn uitstraalt dan in zijn gewone doen. Ik snapte William Rutten wel met zijn verhaal dat hij de foto's van de haaien het meest consequent vond. Maar ik vond het niet de mooiste foto's.
ik zou het niet vreemd vindenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:26 schreef greysbones het volgende:
ow las ook dat de vriend van Chess er klaar mee was
maar wat daar van waar is
was weer zo'n roddelsite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |