Bij mij stond Mariah carey - without you bovenaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed nummer
Veel beter dan dat Stars on 45 bij mij
"De uurtjes worden kleiner, en de hits worden harder."quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De nummers worden kleiner en de scharrels ook
De nummers worden kleiner en de leeftijden lagerquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De nummers worden kleiner en de scharrels ook
ow ja, ik ben niet zo goed geïnformeerd in die scene. fijn dat een insider ons even voorlicht...quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, 16 is al te oud voor een pedo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Jawel. Maar ze krijgen de kans niet meer om zo bekend te worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
NijsGod, wat een held. Jammer genoeg worden dit soort artiesten niet meer geboren
Oh daarom staat Marco zo hoog.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
De nummers worden kleiner en de leeftijden lager
pedo=pedoquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel vanuit het andere perspectief dan.
ik ook geloof ik. zo lang geleden. of 17.quote:
Die is vrijgesprokenquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh daarom staat Marco zo hoog.
Vandaag de dag moet het allemaal catchy en hitgevoelig omdat mensen nog maar de aandachtsboog van 20 seconden hebben. Weet niet of je dat bedoelt, maar dat is de reden imo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel. Maar ze krijgen de kans niet meer om zo bekend te worden.
Kan ik geen uitspraken over doen.quote:
Hoe oud wordt je volgend jaar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik geen uitspraken over doen.
Papa is afquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader klaagde dat er dit uur weer veel herrie was (Hij zei dat tijdens Nirvana).
450 en dat is fantastisch.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga deze vraag niet beantwoorden
De mores van dit topic.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:47 schreef Strani het volgende:
Op FOK! vragen hoe oud men was bij de ontmaagding vind ik wel heel harteloos.
En nu spreken jullie niet meer met elkaar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader klaagde dat er dit uur weer veel herrie was (Hij zei dat tijdens Nirvana).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |