Hoppípolla is wel geschikter voor het mainstream publiek.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:37 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
lekker tien minuten svefn-g-englar zin in
wederom zegt het me vaag ietsquote:
Goed nummerquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:39 schreef Mark-Hgl het volgende:
Deze stond op 1 in de top 40 tijdens mijn geboorte.
Ik stem er al jaren opquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:40 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
zou toch wel te doen moeten zijn? gewoon iedereen op hoppipolla, ergens op 1920 binnen en staat het jaar daarna gewoon in de top 1000
Dit bestaat niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het echt nog nooit gezien.
Hoe dan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het echt nog nooit gezien.
Nee, dan moet je het godverdomgoedverdomme goed doen!quote:
Zekerquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:40 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
zou toch wel te doen moeten zijn? gewoon iedereen op hoppipolla, ergens op 1920 binnen en staat het jaar daarna gewoon in de top 1000
quote:Over jouw ultieme faves gesproken die al minstens twee decennia meegaan: denk je dat Sigur Rós een serieuze kans zou maken op een Top 2000-notering als Radio 2 besluit om Hoppípolla en/of Untitled #8 (Popplagið) op de keuzelijst te zetten?
3 avonden op rij Carré uitverkopen is toch niet niks is. En eerder ook al zalen als de AFAS Live 🙇
Cor Bakker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie speelt eigenlijk de piano op deze plaat?
Ik hoor het gewoon in mijn hoofd en lig helemaal dubbel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan moet je het godverdomgoedverdomme goed doen!
Ik doe toch nix!
Nee, deed je maar wat!
Ik ken het ook alleen maar van stukjes van internet of Kopspijkers ofzo denk ikquote:
Rapper Sjorsquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sjors is iets teveel in zichzelf gaan geloven
Zwager van oudoom heet Cor Bakker. Komt wel dichtbij zo.quote:
Lijkt me niet, die heet Michael van achteren en Cor Bakker.quote:
Tony Eyk had ook nog gekund met een DABquote:
De nummers worden kleiner en de scharrels ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:44 schreef peaceman het volgende:
laatste twee dagen zijn van de pedo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |