Hoppípolla is wel geschikter voor het mainstream publiek.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:37 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
lekker tien minuten svefn-g-englar zin in
wederom zegt het me vaag ietsquote:
Goed nummerquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:39 schreef Mark-Hgl het volgende:
Deze stond op 1 in de top 40 tijdens mijn geboorte.
Ik stem er al jaren opquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:40 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
zou toch wel te doen moeten zijn? gewoon iedereen op hoppipolla, ergens op 1920 binnen en staat het jaar daarna gewoon in de top 1000
Dit bestaat niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het echt nog nooit gezien.
Hoe dan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het echt nog nooit gezien.
Nee, dan moet je het godverdomgoedverdomme goed doen!quote:
Zekerquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:40 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
zou toch wel te doen moeten zijn? gewoon iedereen op hoppipolla, ergens op 1920 binnen en staat het jaar daarna gewoon in de top 1000
quote:Over jouw ultieme faves gesproken die al minstens twee decennia meegaan: denk je dat Sigur Rós een serieuze kans zou maken op een Top 2000-notering als Radio 2 besluit om Hoppípolla en/of Untitled #8 (Popplagið) op de keuzelijst te zetten?
3 avonden op rij Carré uitverkopen is toch niet niks is. En eerder ook al zalen als de AFAS Live 🙇
Cor Bakker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie speelt eigenlijk de piano op deze plaat?
Ik hoor het gewoon in mijn hoofd en lig helemaal dubbel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan moet je het godverdomgoedverdomme goed doen!
Ik doe toch nix!
Nee, deed je maar wat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |