SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
t zegt me vaag ietsquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:38 schreef Gretzl het volgende:
Lithium > SLTSEh...by farSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal dat er nou tussedoor!quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
godverdegodverdegodverquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sjors is iets teveel in zichzelf gaan geloven
Krijg toch godverdomme de pest.. noujaquote:
Mij ook! En ook voor Baila de Gasolinaquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SIGUR RÓS GODEN in de Top, daar kun je me wel wakker voor maken hoor
Overigens staan zowel alle nummers van mijn vaders uitvaart (die hijzelf gekozen had) als die van mijn moeder (die wij gekozen hadden, maar wel nummers die zij heel goed vind) in de Top 2000quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik dacht me dat al te herinneren.
Alles godverdomd naar beneden!quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Krijg toch godverdomme de pest.. nouja
zou toch wel te doen moeten zijn? gewoon iedereen op hoppipolla, ergens op 1920 binnen en staat het jaar daarna gewoon in de top 1000quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SIGUR RÓS GODEN in de Top, daar kun je me wel wakker voor maken hoor
Prima nummer dan! Voor mij In the Air Tonight van Phil Collins.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:39 schreef Mark-Hgl het volgende:
Deze stond op 1 in de top 40 tijdens mijn geboorte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |