Waar dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bilie zal die desondanks vast weleens gedaan hebben.
Sleep well hjmquote:
Je bedoelt qua stroom?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:21 schreef Evenstar het volgende:
Even kijken of ik volgende stemplaat haal
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij leeft ie in n caravan
Welke is het?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:21 schreef Evenstar het volgende:
Even kijken of ik volgende stemplaat haal
bijnaquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[ [url=
https://archief.wos.nl/fi(...)riaan.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 28 december 2022 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ooit het hele album Sting in the Tail van Scorpions geluisterd op een vliegveld op Cyprus bij zo'n cd-kast met koptelefoon omdat we nog op het vliegtuig moesten wachten.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog een keer een heel nieuw album van ze geluisterd toen ik 2010 in zo'n muziekwinkeltje op het vliegveld van Cyprus stond.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moest een keer een tijdje wachten op een vliegveld op Cyprus. Heb ik het toen nieuwe album (2010) van de Scorpions toch wel twee keer geluisterd op zo'n cd-luisterkast in die winkel.
Yup, dat ook. Prima show van die oudjes in ieder gevalquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt ook wel omdat hun muziek eigenlijk steviger is dan de meeste hits die we in Nederland kennen.
quote:
Maakt dat wat uit? Billie heeft alle liedjes ooit uitgebracht weleens gekaraokedquote:
Haha, ook, maar ook of ik niet in slaap sukkelquote:
Haha ik was 'm ook net aan het proberen. Je moet sowieso wel een octaaf lager beginnen ja. En dan nog is het hoog.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
Deze gaat te veel de hoogte in voor een karaoke
Genot.quote:
Is er al een mannetje (of vrouwtje) langsgeweest?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Haha, ook, maar ook of ik niet in slaap sukkel
Windstoten van 70km/h nu dus hopelijk blijft alles heel.
Zeer zeker aan te raden als je van eighties rock houdt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:23 schreef hihohaswessam het volgende:
scorpions doen het echt vet goed op rateyourmusic moet ik eens in die discografie duiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |