SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Misschien wel een sociale verplichting voor diegene.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:20 schreef Kyran het volgende:
Wacht je 9 uur voordat je naar binnen mag sta je dan verdomme in een hoekje met je telefoon te kutten ... .snap je toch niet.
Duidelijk een man toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:21 schreef Kyran het volgende:
Ik dacht ook vrouw, maar verhaal leek meer op man?
Wij weten.quote:
De maatschappij, zoals het heurtquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hij voor gek dacht te houden...
Mensen betalen ook 100 EUR voor een concert om vervolgens 2 uur lang door de telefoon te gaan staan filmen zodat je het daarna lekker op de bank terug kan kijken en op Instagram kunt zettenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:20 schreef Kyran het volgende:
Wacht je 9 uur voordat je naar binnen mag sta je dan verdomme in een hoekje met je telefoon te kutten ... .snap je toch niet.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef ok01 het volgende:
Dit uur ook nog eens de beste van Madness![]()
Sommige niet-heteroseksuele mannen hebben de neiging een ietwat... ander stemgeluid te ontwikkelenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:21 schreef Kyran het volgende:
Ik dacht ook vrouw, maar verhaal leek meer op man?
Inspiratieloos.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mensen betalen ook 100 EUR voor een concert om vervolgens 2 uur lang door de telefoon te gaan staan filmen zodat je het daarna lekker op de bank terug kan kijken en op Instagram kunt zetten
Mensen zijn vreemde wezens
Al die audio appjes zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef Newone82 het volgende:
Dat audio appje was toch wel 1 van de meest foute momenten van de hele top 2000. Gadverdamme wat cliché.
People Are Strange.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mensen betalen ook 100 EUR voor een concert om vervolgens 2 uur lang door de telefoon te gaan staan filmen zodat je het daarna lekker op de bank terug kan kijken en op Instagram kunt zetten
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sommige niet-heteroseksuele mannen hebben de neiging een ietwat... ander stemgeluid te ontwikkelen
Dat zou zomaar een nummer uit de top2000 kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iemand die heel zakelijk zegt dat hij fan is van David Bowie is natuurlijk ook niet echt boeiend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al die audio appjes zijn
Het lijkt wel of ze ze daar op selecteren.... soort man bijt hond audio appjes
De babbelbox vraagt zich af...quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al die audio appjes zijn
En ze zitten er massaal als een zoutzak. En als je dan wil staan tikken ze op je schouder en zeggen ze 'hey ga eens zitten, ik zie niks'. Ook als ze niet in een rolstoel zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of 100 euro betalen voor een concert om vervolgens twee uur lang te praten over wat je de afgelopen week allemaal voor oninteressante dingen hebt meegemaakt. Kielhalen dat soort mensen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kamertafels met ochtendjassen schitteren door het noorderlicht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef alopio het volgende:
Mooie tt, had wel iets met ochtendjassen verwacht
Inderdaad. Misschien zelf acteurs ingehuurd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al die audio appjes zijn
Dat snap ik ook nooit. Ik hou wel van foto's maken bij concerten als ik mijn goede camera mee kan nemen, maar dan hooguit bij 2 nummers ofzo. Snap ook niet dat je twee uur lang bezig kan en wil zijn met foto's en/of video's maken ...quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie heeft er gescoord?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Stiekem is de helft van die audio-appjes van jouquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al die audio appjes zijn
Geen van die appjes zijn boeiendquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iemand die heel zakelijk zegt dat hij fan is van David Bowie is natuurlijk ook niet echt boeiend.
Ik netquote:
Behalve die van netquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stiekem is de helft van die audo-appjes van jou
Ook dat jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of 100 euro betalen voor een concert om vervolgens twee uur lang te praten over wat je de afgelopen week allemaal voor oninteressante dingen hebt meegemaakt. Kielhalen dat soort mensen.
Ik zou de cd kopenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kamertafels met ochtendjassen schitteren door het noorderlicht.
Gewoon verplicht inleveren bij de ingangquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit. Ik hou wel van foto's maken bij concerten als ik mijn goede camera mee kan nemen, maar dan hooguit bij 2 nummers ofzo. Snap ook niet dat je twee uur lang bezig kan en wil zijn met foto's en/of video's maken ...
Als je iets boeiends te melden hebt ga je ook niet als een zombie richting je telefoon staan te brabbelen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen van die appjes zijn boeiend
Had je nog niet ontbeten?quote:
Maar dan kan ik niet zulke foto's maken https://www.flickr.com/ph(...)ms/72157655796210006quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon verplicht inleveren bij de ingang
Mensen die naar concerten gaan en dan daar hun werkdag gaan besprekenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je iets boeiends te melden hebt ga je ook niet als een zombie richting je telefoon staan te brabbelen.
Of Little Wing.quote:
Theo Maassen genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ben ook helemaal geen ochtend mens
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:25 schreef alopio het volgende:
morgen weer vroeg dag, veel plezier allen en misschien weer tot morgen
Fokkers appen niet naar Fokkers? Wat dan uitgezonden wordt?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen van die appjes zijn boeiend
En dan verontwaardigd doen als je ze daarop aanspreekt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die naar concerten gaan en dan daar hun werkdag gaan bespreken
Ja dat hadden we gisteren al vastgesteld. Wel zijn broers Noel en Liam maar geen Roryquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even wat, waarom staat Rory Gallagher niet in de lijst? KutNederland.
Ja ok dit is wel kwaliteit. Maar de meesten staan gewoon een heel concert op te nemen op hun iPhonequote:Op vrijdag 27 december 2019 23:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet zulke foto's maken https://www.flickr.com/ph(...)ms/72157655796210006
(even eigen foto's pluggen)
Klopt inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of Little Wing.
Ja cover en Hendrix geweldig en zo, maar door het helemaal instrumentaal te houden is dat toch bijzonder genoeg. Briljante versie
Ja dat...quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan verontwaardigd doen als je ze daarop aanspreekt.
Rorygod!quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even wat, waarom staat Rory Gallagher niet in de lijst? KutNederland.
Mwah het is nog geen David Hasselhoffquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit kantelt wel naar het verkeerde spectrum van rock
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:28 schreef ok01 het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met de Scorpions
Of Nickelbackquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah het is nog geen David Hasselhoff
Oeh, goede voor de stemlijst van volgend jaarquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah het is nog geen David Hasselhoff
Luisteren, luisteren, niet kopen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moest een keer een tijdje wachten op een vliegveld op Cyprus. Heb ik het toen nieuwe album (2010) van de Scorpions toch wel twee keer geluisterd op zo'n cd-luisterkast in die winkel.
Nichtrijder?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oeh, goede voor de stemlijst van volgend jaar
Uiteraard.quote:
Daarom moeten er ook andere nummers in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:29 schreef IxCalypso het volgende:
Ergens hou ik wel van dit soort rock, meestal konden de zangers echt goed zingen, al is de rock erg soft
Dit is topquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:29 schreef IxCalypso het volgende:
Ergens hou ik wel van dit soort rock, meestal konden de zangers echt goed zingen, al is de rock erg soft
Scorpion_18 is dit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik gek als ik dit een overbodige Scorpions vind?
Klootviool!quote:
Ik vind dat Toto moet verdwijnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom moeten er ook andere nummers in.
Betfair is sowieso beter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind dat Toto moet verdwijnen
Het is ook niet zo goed als de andere 16 Scorpionsquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik gek als ik dit een overbodige Scorpions vind?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Afraid Of Love mag erinquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Terug naar Kansas?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daar kan men geen polonaise op doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:31 schreef Newone82 het volgende:
Toch blijft het ieder jaar weer bizar dat er niks van Sigur Rós in de lijst staat. Wie is het hier mee eens? Samskeyti bv. Op musicmeter staat die in top 10 beste albums ooit.
ja vorig jaar ook al hoorquote:
Tsja....quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar kan men geen polonaise op doen
Als die het jaar moet afsluiten...quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:33 schreef Strani het volgende:
Welke reclame zat dit liedje ook al weer in? Palm bier of zo?
quote:
Volgens mij wel ja, iets met bierquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:33 schreef Strani het volgende:
Welke reclame zat dit liedje ook al weer in? Palm bier of zo?
vid spilum endalaustquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:31 schreef Newone82 het volgende:
Toch blijft het ieder jaar weer bizar dat er niks van Sigur Rós in de lijst staat. Wie is het hier mee eens? Samskeyti bv. Op musicmeter staat die in top 10 beste albums ooit.
André Rieu heeft z'n eigen tanksquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hij heeft ook zijn eigen luchtmachtbasis in Californië
Heineken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, iets met bier
Yupquote:
De drie bandleden die de naam Vandenberg wilden claimen "want ja, het was naar de luchtmachtbasis genoemd en ECHT HEUL NIET naar Ad vd Berg"quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hij heeft ook zijn eigen luchtmachtbasis in Californië
Ik leek in mijn middelbareschooltijd op die dude, dus mijn bijnaam was al snel Adjequote:
True. Laat me raden alleen Everything now? ( wel goed nummer)quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vid spilum endalaust
Ik heb dat trouwens met Arcade Fire, schandalig dat die er maar een keer in staan
Dat Rebellion (Lies) het nog nooit heeft gered is een groot raadsel ja. Misschien dat die haakjes niet meehelpen in de vrije keuze net als bij Exit Music (For a Film)quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vid spilum endalaust
Ik heb dat trouwens met Arcade Fire, schandalig dat die er maar een keer in staan
https://www.113.nl/quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik leek in mijn middelbareschooltijd op die dude, dus mijn bijnaam was al snel Adje
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
True. Laat me raden alleen Everything now? ( wel goed nummer)
Bestond dat toen al?quote:
Mja. Reflektor heeft er wel ingestaan maar nu al een paar jaar niet meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Goed nummer? Verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mensen die van konijn houdenquote:
Ik stem al jaren op Rebellion maar het wil maar niet lukken... en Reflektor is er helaas ook weer uitgedonderdquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat Rebellion (Lies) het nog nooit heeft gered is een groot raadsel ja. Misschien dat die haakjes niet meehelpen in de vrije keuze net als bij Exit Music (For a Film)
Ik ben altijd kleuter gebleven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit vond ik leuk toen ik een kleuter was
Neequote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is een kerstclassic. Beter dan Mariah en Wham naar mijn mening
Het probleem is dat er volwassenen zijn die dit nog steeds leuk vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
we used to wait heeft er ook ingestaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stem al jaren op Rebellion maar het wil maar niet lukken... en Reflektor is er helaas ook weer uitgedonderd
Vast de veganisten onder ons....quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die van konijn houden
Eerste keer dat je het hoort denk je, geinig, leuk gevonden. Maar het verveelt heel snel als je de clou eenmaal kent.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Kyran het volgende:
Dit is 1x leuk ... maar verdomme niet in de top 2000
Zo zijn er nog wel 500+ nummers in deze lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Kyran het volgende:
Dat vind ik van de helft van de lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Kyran het volgende:
Dit wel ja. Je bent vrij infantiel als...quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Suburbs is ook heerlijk!quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stem al jaren op Rebellion maar het wil maar niet lukken... en Reflektor is er helaas ook weer uitgedonderd
Laten we iets van Kinderen voor Kinderen erin stemmen volgend jaar. Dat met dat eiland.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het probleem is dat er volwassenen zijn die dit nog steeds leuk vinden.
Echt .... ook niet te vergelijken met andere bagger nummers, want dit mag niet eens een liedje genoemd worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eerste keer dat je het hoort denk je, geinig, leuk gevonden. Maar het verveelt heel snel als je de clou eenmaal kent.
Hallo Wereld!quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Laten we iets van Kinderen voor Kinderen erin stemmen volgend jaar. Dat met dat eiland.
Maar Rebellion is een fan favourite waar zeker meer op wordt gestemd dan We Used to Wait of Reflektorquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
we used to wait heeft er ook ingestaan
Jongens ik vind deze kritiek echt een beetje overdreven. Van mening verschillen is logisch maar dit is een beetje onzin.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wel ja. Je bent vrij infantiel als...
Ik heb zo waanzinnig gedroomd stond er jaren in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Laten we iets van Kinderen voor Kinderen erin stemmen volgend jaar. Dat met dat eiland.
Dit, cabaretquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Echt .... ook niet te vergelijken met andere bagger nummers, want dit mag niet eens een liedje genoemd worden.
Op een onbewoond eilandquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wakker met een Wijsje!quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die column is echt genant slecht. Een soort trip naar Memory Lane voor jaren '90 humor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Youp langzaamaan wel een beetje uitgerangeerd met zn column. Veel platgetreden paden, seksisme, oubollige grappen en taalgebruik dat niet meer in de huidige tijd past (en ik ben daar absoluut niet flauw in)
Nu pas? Dat wassie altijd al.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Youp langzaamaan wel een beetje uitgerangeerd met zn column. Veel platgetreden paden, seksisme, oubollige grappen en taalgebruik dat niet meer in de huidige tijd past (en ik ben daar absoluut niet flauw in)
Topnummer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De Kerstezelquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wakker met een Wijsje!
Tietenlied natuurlijkquote:
Toen stond ie hogerquote:
dat wordt anders niet bewezen. Zelf vind ik Rebellion ook maar zozo hoor... Doe mij maar No Cars Go. Rebellion zou niet in mijn Arcade Fire top 10 voorkomenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar Rebellion is een fan favourite waar zeker meer op wordt gestemd dan We Used to Wait of Reflektor
Jaren '90 humor kan best goed zijn. Ik heb een tijdje terug nog eens oude shows van Harrie Jekkers teruggekeken, die hebben de tand des tijds prima doorstaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die column is echt genant slecht. Een soort trip naar Memory Lane voor jaren '90 humor.
Neen, baggy trousers.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:41 schreef jrwl het volgende:
Our House is de Madness topper wat mij betreft
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tietenlied natuurlijk
Of hij wil de ezel zijn
#kenjeklassiekers
Meest persoonlijk qua tekstquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:41 schreef jrwl het volgende:
quote:
Hoort ook bij eerste 1000 te staanquote:
En altijd goed, het is een kunstquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madness klinkt wel echt altijd hetzelfde.
Ja uiteraard, jaren '50 humor kan ook leuk zijn. Maar dit is nog steeds van het niveau zeiken op de EO, tweeverdieners, Vinexwijken enz.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jaren '90 humor kan best goed zijn. Ik heb een tijdje terug nog eens oude shows van Harrie Jekkers teruggekeken, die hebben de tand des tijds prima doorstaan
Dit is bijna geen mening meer, maar een feit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Breng ze even op ideeen ....quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vraagje:
Als deze lijst met carnaval zou worden uitgezonden, zouden er dan ook carnavalsnummers in zitten?
Flappie is toch geen top2000 nummer mensen.
Leuk kerstlied maar laat het daarbij.
Embarrassmentquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Zorro het volgende:
Mijn favoriete Madness is toch wel Embarrassment.
Je houdt niet van een beetje gekte en chaos?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Strani het volgende:
Nou kan ik uit wraak wat gemene dingen zeggen over mensen die van Madness houden, maar dat verdient Madness niet.
Ik wacht wel tot de volgende negen minuten durende psychedelische zeikplaat die hier dan vast de hemel in wordt geprezen.
Jeetje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Strani het volgende:
Nou kan ik uit wraak wat gemene dingen zeggen over mensen die van Madness houden, maar dat verdient Madness niet.
Ik wacht wel tot de volgende negen minuten durende psychedelische zeikplaat die hier dan vast de hemel in wordt geprezen.
Dat Nao t Zuuje oid is toch een carnavalsplaat als ik me niet vergis? Guus en Vagant? En Mien waar is mijn feestneus (in de eerste editiequote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vraagje:
Als deze lijst met carnaval zou worden uitgezonden, zouden er dan ook carnavalsnummers in zitten?
Flappie hoort is toch geen top2000 nummer mensen.
Origineel van CSNY is beter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:41 schreef jrwl het volgende:
Oh ken alleen die van jekkers, die is wel leuk ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was ook dezelfde jongen he?
De versie van Harrie Jekkers zelf is nog leuker trouwens.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was ook dezelfde jongen he?
De versie van Harrie Jekkers zelf is nog leuker trouwens.
Ik vind Madness juist zelf ook leukquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je houdt niet van een beetje gekte en chaos?
Ik hoorde straks Guus Meeuwis met Het dondert en het regent 9 meter bier of zoiets.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vraagje:
Ik vind Het Dondert en het Bliksemt ook geen Top 2000-materiaal, die staat er ook inquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vraagje:
Dan ga je pas over Madness klagen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Strani het volgende:
Het komt wel erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wel eens gevaren op de Nijl in Caïro trouwens.
Ik hoop niet Macaulay Culkinquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:43 schreef peaceman het volgende:
Wie zou MJ hier bedoelen als ie zingt: The Way you make me feel?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En Mien waar is mijn feestneus (in de eerste editie)
Er moest plaats gemaakt worden voor Suzanne en Freekquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
Alle MJ's zijn gezakt trouwens![]()
Waarschijnlijk door die docu
In je ochtendjas op het achterdek?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wel eens gevaren op de Nijl in Caïro trouwens.
nee, die was te oud?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik hoop niet Macaulay Culkin
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Het Dondert en het Bliksemt ook geen Top 2000-materiaal, die staat er ook in
Het zal allemaal wel. Ik heb op 'm gestemd. Ik blijf m'n twijfels houden over alles wat met MJ te maken heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
Alle MJ's zijn gezakt trouwens![]()
Waarschijnlijk door die docu
Dat kan je je afvragen over elke artiest.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:43 schreef peaceman het volgende:
Wie zou MJ hier bedoelen als ie zingt: The Way you make me feel?
Night Boat to Cairo steekt toch wel met kop en schouders erboven uit in hun oeuvre.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madness klinkt wel echt altijd hetzelfde.
Ohja die viel toen al buiten zijn range inderdaadquote:
Boten varen en jassen worden gedragen in de ochtend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In je ochtendjas op het achterdek?
"bevriend"quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Macaulay Culkin was wel bevriend met Michael Jackson.
"bevriend"quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Macaulay Culkin was wel bevriend met Michael Jackson.
Waarschijnlijk en als je het in de zomer doet, staan er meer zomerplaten in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vraagje:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |