Ik leek in mijn middelbareschooltijd op die dude, dus mijn bijnaam was al snel Adjequote:
True. Laat me raden alleen Everything now? ( wel goed nummer)quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vid spilum endalaust
Ik heb dat trouwens met Arcade Fire, schandalig dat die er maar een keer in staan
Dat Rebellion (Lies) het nog nooit heeft gered is een groot raadsel ja. Misschien dat die haakjes niet meehelpen in de vrije keuze net als bij Exit Music (For a Film)quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vid spilum endalaust
Ik heb dat trouwens met Arcade Fire, schandalig dat die er maar een keer in staan
https://www.113.nl/quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik leek in mijn middelbareschooltijd op die dude, dus mijn bijnaam was al snel Adje
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
True. Laat me raden alleen Everything now? ( wel goed nummer)
Bestond dat toen al?quote:
Mja. Reflektor heeft er wel ingestaan maar nu al een paar jaar niet meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Goed nummer? Verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mensen die van konijn houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |