Hallo Wereld!quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Laten we iets van Kinderen voor Kinderen erin stemmen volgend jaar. Dat met dat eiland.
Maar Rebellion is een fan favourite waar zeker meer op wordt gestemd dan We Used to Wait of Reflektorquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
we used to wait heeft er ook ingestaan
Jongens ik vind deze kritiek echt een beetje overdreven. Van mening verschillen is logisch maar dit is een beetje onzin.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wel ja. Je bent vrij infantiel als...
Ik heb zo waanzinnig gedroomd stond er jaren in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Laten we iets van Kinderen voor Kinderen erin stemmen volgend jaar. Dat met dat eiland.
Dit, cabaretquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Echt .... ook niet te vergelijken met andere bagger nummers, want dit mag niet eens een liedje genoemd worden.
Op een onbewoond eilandquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wakker met een Wijsje!quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die column is echt genant slecht. Een soort trip naar Memory Lane voor jaren '90 humor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Youp langzaamaan wel een beetje uitgerangeerd met zn column. Veel platgetreden paden, seksisme, oubollige grappen en taalgebruik dat niet meer in de huidige tijd past (en ik ben daar absoluut niet flauw in)
Nu pas? Dat wassie altijd al.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Youp langzaamaan wel een beetje uitgerangeerd met zn column. Veel platgetreden paden, seksisme, oubollige grappen en taalgebruik dat niet meer in de huidige tijd past (en ik ben daar absoluut niet flauw in)
Topnummer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |