Waar dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bilie zal die desondanks vast weleens gedaan hebben.
Sleep well hjmquote:
Je bedoelt qua stroom?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:21 schreef Evenstar het volgende:
Even kijken of ik volgende stemplaat haal
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij leeft ie in n caravan
Welke is het?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:21 schreef Evenstar het volgende:
Even kijken of ik volgende stemplaat haal
bijnaquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[ [url=
https://archief.wos.nl/fi(...)riaan.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 28 december 2022 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ooit het hele album Sting in the Tail van Scorpions geluisterd op een vliegveld op Cyprus bij zo'n cd-kast met koptelefoon omdat we nog op het vliegtuig moesten wachten.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog een keer een heel nieuw album van ze geluisterd toen ik 2010 in zo'n muziekwinkeltje op het vliegveld van Cyprus stond.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moest een keer een tijdje wachten op een vliegveld op Cyprus. Heb ik het toen nieuwe album (2010) van de Scorpions toch wel twee keer geluisterd op zo'n cd-luisterkast in die winkel.
Yup, dat ook. Prima show van die oudjes in ieder gevalquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt ook wel omdat hun muziek eigenlijk steviger is dan de meeste hits die we in Nederland kennen.
quote:
Maakt dat wat uit? Billie heeft alle liedjes ooit uitgebracht weleens gekaraokedquote:
Haha, ook, maar ook of ik niet in slaap sukkelquote:
Haha ik was 'm ook net aan het proberen. Je moet sowieso wel een octaaf lager beginnen ja. En dan nog is het hoog.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
Deze gaat te veel de hoogte in voor een karaoke
Genot.quote:
Is er al een mannetje (of vrouwtje) langsgeweest?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Haha, ook, maar ook of ik niet in slaap sukkel
Windstoten van 70km/h nu dus hopelijk blijft alles heel.
Zeer zeker aan te raden als je van eighties rock houdt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:23 schreef hihohaswessam het volgende:
scorpions doen het echt vet goed op rateyourmusic moet ik eens in die discografie duiken?
Het juiste antwoord was:quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Billie heeft alle liedjes ooit uitgebracht weleens gekaraoked
Fleetwood Mac met Little Lies zat daar ook inquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:23 schreef EDMAN- het volgende:
Dit doet me denken aan reclames in de jaren 90 waarbij je cd's kon bestellen met 'hits uit de 70's of 80's.
100% dat deze daar in zat
Zijn je katten daarna nog wel in huisquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik was 'm ook net aan het proberen. Je moet sowieso wel een octaaf lager beginnen ja. En dan nog is het hoog.
Die zijn het denk ik wel gewendquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn je katten daarna nog wel in huis
kan zeker!quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fleetwood Mac met Little Lies zat daar ook in
Met Luka van Suzanne Vega en Living in a Box van Living in a Box.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:23 schreef EDMAN- het volgende:
Dit doet me denken aan reclames in de jaren 90 waarbij je cd's kon bestellen met 'hits uit de 70's of 80's'.
100% dat deze daar in zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |