Die moest ik even googlen.quote:
Ben wel benieuwd bij wie dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan doet men doorgaans eenin plaats van een
![]()
Hoewel er mensen zijn bij wie ik een uitzondering zou maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet wel zijn best met al dat drinken.quote:
Rock You Like a Hurricane blijft het beste.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Hello Josephine leuker
Ok, ik schrijf hem op.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
Deze gaat te veel de hoogte in voor een karaoke
Bilie zal die desondanks vast weleens gedaan hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
Top opvoedingquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die moest ik even googlen.
Moest denken aan de keer dat Pippie 2 op het strand moest plassen. Ik zei dat het wel in de zee kon.
Toen ging ze in die houding in de branding zitten en liet het lopen. Heel trots met duim omhoog.
Volgens mij leeft ie in n caravanquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij doet wel zijn best met al dat drinken.
Ik durf hem niet aanquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
Komt ook wel omdat hun muziek eigenlijk steviger is dan de meeste hits die we in Nederland kennen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:21 schreef Evenstar het volgende:
Ik vond ze echt goed live ook op Sweden Rock, was verbaasd. Klinken live ook zoveel steviger dan op album, echt genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |