Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Appeldingen
Bellinerbollen
Oliebollen.
Deze man
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerste concert waar ik ooit naar toe geweest ben!wann?
![]()
Nederland ja, en volgens mij had het met een nieuw album te maken idd.quote:Op maandag 29 december 2025 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
niederlande? in de tijd waar album Prisoners.. was?![]()
![]()
wanneer gaan jullie samen naar een concert?quote:Op maandag 29 december 2025 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nederland ja, en volgens mij had het met een nieuw album te maken idd.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Whehe!quote:Op maandag 29 december 2025 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie samen naar een concert?
Neuh, ik weet bij God niet meer wanneer ik voor het laatst naar een concert ben geweest.
Zal zo rond 2010 geweest zijn.![]()
europe is de hele jaar op tour geweest 2025quote:Op maandag 29 december 2025 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie samen naar een concert?![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wordt alweer donkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heerlijkquote:Op maandag 29 december 2025 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
later dan paar weken geleden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze zijn hier al vuurwerk aan het afsteken
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Toen ik in Duitsland boodschappen ging doen, stonden er aardig wat snelle dure auto's (Audi, BMW enz) wel heel verdacht opgesteld bij kruispunten.
Verderop waren er diverse vuurwerkwinkels!
M'n pupillen doen nog pijn van alle waarschuwingsknipper-seinen die ik gezien heb van andere automobilisten!![]()
![]()
Ach kan je wel verwachten, zodra ze wat op gehaald hebben
Steken ze wat afWho cares if one more light goes out?
Stonden vanmorgen al best wat filesquote:Op maandag 29 december 2025 16:59 schreef ToT het volgende:
Toen ik in Duitsland boodschappen ging doen, stonden er aardig wat snelle dure auto's (Audi, BMW enz) wel heel verdacht opgesteld bij kruispunten.
Verderop waren er diverse vuurwerkwinkels!
M'n pupillen doen nog pijn van alle waarschuwingsknipper-seinen die ik gezien heb van andere automobilisten!
Hier nietquote:Op maandag 29 december 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
het is bijna vijf uur en de lucht is nog best lichtWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kopje koffie, @gebrokenglas?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 29 december 2025 17:07 schreef mario390 het volgende:
annnnnnnnnnuuuuuuuuussss komt zoooooooooo [ afbeelding ]![]()
![]()
Kudtgatje voor Mario
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ga je nu echt dag en nacht bolken Mario?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 29 december 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bedIs Fabeltjeskrant al geweest?!?
![]()
Geen idee. Heb de top 2000 aan en ga zo van de tafel naar de bank en dan tegen 22 uur naar bovenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is half zesquote:Op maandag 29 december 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ow dan is het idd hoog tijd dat je gaat afronden, ja!quote:Op maandag 29 december 2025 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Heb de top 2000 aan en ga zo van de tafel naar de bank en dan tegen 22 uur naar boven![]()
![]()
![]()
MOet ik echt tijden er bij gaan zettenquote:
Ik zit nu nog aan de tafel, dan gaat tegen 18 uur/3-0 de laptop uit en ga ik op de bank tv kijken
Dan ga ik tegen 22.00/22.15 naar boven, Kijk ik daar nog even hart van nederland, zittend in bed en dan om 23 uur laat ik mijn kopeind zakken en zet ik de tv op sleeptimer van 30 min en doe mijn luiken dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk eerder voor jou, jij hebt nog kleine kinderen in huis die het misschen wel leuk vinden samen met papa tv te kijkenquote:Op maandag 29 december 2025 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan is het idd hoog tijd dat je gaat afronden, ja!![]()
Over 2 uur ga ik koterslingeren en daarna is het Netflix & chill hier.quote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk eerder voor jou, jij hebt nog kleine kinderen in huis die het misschen wel leuk vinden samen met papa tv te kijken![]()
Nee dat hoeft niet. “ Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bed.” Klonk niet echt alsof je nog 5u opbleef.quote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOet ik echt tijden er bij gaan zetten
Ik zit nu nog aan de tafel, dan gaat tegen 18 uur/3-0 de laptop uit en ga ik op de bank tv kijken
Dan ga ik tegen 22.00/22.15 naar boven, Kijk ik daar nog even hart van nederland, zittend in bed en dan om 23 uur laat ik mijn kopeind zakken en zet ik de tv op sleeptimer van 30 min en doe mijn luiken dicht
Wist niet dat je gelijk zou bijten
Nou ook niet echt helemaal 5 uur meerquote:Op maandag 29 december 2025 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. “ Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bed.” Klonk niet echt alsof je nog 5u opbleef.
Wist niet dat je gelijk zou bijten
Zoek de verschillen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Bedankt voor de uitleg, was niet nodig. maar ik moet niet lachenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
okquote:Op maandag 29 december 2025 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ja. Bedankt voor de uitleg, was niet nodig. maar ik moet niet lachen![]()
ToT verveelt zich waarschijnlijk, en is gek op plaatjesquote:
Ik heb nog wel voor jullie allebeiWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En die van MT6 dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook volIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
A lekker, krijg van jou wel koffie MT6 negeert mij dus geen DotBolk en geen koffie meerquote:
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat heb je gegeten?quote:
* Moeraskat geeft koffiequote:Op maandag 29 december 2025 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk aan![]()
* gebrokenglas schuift zijn mok over tafel naar MK toe....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb het eten ook net op, kliekkie van gisteren en was lekker.quote:
Neem zo nog een stukje ijs. Had ik als toetje voor de kerst gehaald maar nog niets van gehad,dan nu maar
Neequote:delen
zo typ jij ook toch?quote:Op maandag 29 december 2025 17:40 schreef mario390 het volgende:
al stewart year of the cat [ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Nou, dat ook weer opgelost.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had aardappels, bloemkool en een gehaktbalquote:Op maandag 29 december 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het eten ook net op, kliekkie van gisteren en was lekker.
Neem zo nog een stukje ijs. Had ik als toetje voor de kerst gehaald maar nog niets van gehad,dan nu maar
Kan idd nu ook wel.. gelukkig is het ijs en kan je het vaak wel lang bewarenWho cares if one more light goes out?
IK had gisteren kipfilet in blokjes gesneden met paprika, en een utije gebakken, daar zo pot chikckentonight curry door geroerd, en dan prei en aardappelen los er naast en lekker dat het wasquote:Op maandag 29 december 2025 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had aardappels, bloemkool en een gehaktbal
Kan idd nu ook wel.. gelukkig is het ijs en kan je het vaak wel lang bewarenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar we hebben het nu over vandaagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Wat ik gisteren at heb ik vandaag ook gegetenquote:Op maandag 29 december 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het eten ook net op, kliekkie van gisteren en was lekker.
Heb geen last van knallen. Vind dat carbid schieten straks veel rotter![]()
Vorig jaar trilden de ramen hier.
Oh dat klinkt wel lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had gisteren kipfilet in blokjes gesneden met paprika, en een utije gebakken, daar zo pot chikckentonight curry door geroerd, en dan prei en aardappelen los er naast en lekker dat het was
Ik haal soms wel eens die hawaii er vanWho cares if one more light goes out?
Die saté is ook lekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doen ze hier ook een heel stuk verder op, als de wind deze kant op waait hoor je het nog meerquote:Op maandag 29 december 2025 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
Heb geen last van knallen. Vind dat carbid schieten straks veel rotter![]()
Vorig jaar trilden de ramen hier.Who cares if one more light goes out?
Nederlanders massaal naar Duitsland voor vuurwerkverkoop
https://112nederland.nl/2(...)mlcpUMj8IE4xkuBfz1CwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja heel irritantquote:Op maandag 29 december 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doen ze hier ook een heel stuk verder op, als de wind deze kant op waait hoor je het nog meerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier doen ze het ook, denk overal wel tegenwoordigquote:Op maandag 29 december 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
carbid is meer landelijk gebied toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik woon dan ook in de polder
In de provincie.quote:Op maandag 29 december 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
carbid is meer landelijk gebied toch?![]()
Joh hier staan kruispunten etc. altijd vol met stapels fikkende kerstbomen en carbid vanaf de lunch op de velden.
Weet niet beter dan dat ze dat hier doen.
Verder geen gezeik. Beter dit dan die oorlogstoestanden in de randstadWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
had niet door dat de kl.drol in de nacht in wc achter picken gebleven is heb nu gezienquote:Op maandag 29 december 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
carbid is meer landelijk gebied toch?![]()
![]()
Wat heb jij toch altijd met drollen en poep?quote:Op maandag 29 december 2025 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
had niet door dat de kl.drol in de nacht in wc achter picken gebleven is heb nu gezien
En een drol achter je pikken was achter gebleven?
Dat is geen pikquote:
En dan moet je toch wel raar op de wc zitten als daar een drol achter blijftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het wel meevallen , ik lees hier soms ergere dingenquote:Op maandag 29 december 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd met drollen en poep?
Een een drol achter je pikken was achter gebleven?
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Omg serieusquote:Op maandag 29 december 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd met drollen en poep?
En een drol achter je pikken was achter gebleven?
[ afbeelding ]
Dan mist er toch een schroef bij die gastWerewolf
ik had maar nu even zo enquote:Op maandag 29 december 2025 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
had niet door dat de kl.drol in de nacht in wc achter picken gebleven is heb nu gezien
vochtige scheet op wc maar result
was bijna niksUw ADH vitamine Worst
Nja geen idee verderquote:Op maandag 29 december 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is geen pik
En dan moet je toch wel raar op de wc zitten als daar een drol achter blijftWho cares if one more light goes out?
Hey Puzziequote:Op maandag 29 december 2025 18:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen , ik lees hier soms ergere dingen![]()
Het is ook niet erg, moet hij zelf weten, maar was benieuwd het gaat wel heel vaak over poep
Die is wel een spekkie naar jou bekkie hequote:Op maandag 29 december 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had maar nu even zo en
vochtige scheet op wc maar result
was bijna niksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot zo Blubskequote:
wattequote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is wel een spekkie naar jou bekkie heUw ADH vitamine Worst
We beginnen met een P en dan een O en dan een E en dan als laatste een Pquote:
Heb toevallig spekkies gehaald voor donderdag bij de kapucijndersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh dat lust ik ook welquote:Op maandag 29 december 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb toevallig spekkies gehaald voor donderdag bij de kapucijnders
Ik ga mijn post-punt-ratio (@naatje_1) boven de 2 houden dit jaar. Op verzoek meld ik nog even dat er om 18:45 uur een bazenuitzending is op Radio 49; een fraaie jaarlijst. Ik ga zeker luisteren
Verder wens ik jullie alvast een goed uiteinde. Wees voorzichtig met cobra's. Die zijn zeer giftig; hun gif is een krachtig neurotoxine dat het zenuwstelsel aantast, spierverlamming veroorzaakt en kan leiden tot ademhalingsstilstand en de dood. Niet mee stunten, dus.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Jij ook een fijn uiteindequote:Op maandag 29 december 2025 18:23 schreef Homijn het volgende:
Ik ga mijn post-punt-ratio (@:Naatje_1) boven de 2 houden dit jaar. Op verzoek meld ik nog even dat er om 18:45 uur een bazenuitzending is op Radio 49; een fraaie jaarlijst. Ik ga zeker luisteren
Verder wens ik jullie alvast een goed uiteinde. Wees voorzichtig met cobra's. Die zijn zeer giftig; hun gif is een krachtig neurotoxine dat het zenuwstelsel aantast, spierverlamming veroorzaakt en kan leiden tot ademhalingsstilstand en de dood. Niet mee stunten, dus.
Zal woensdag avond nog wel rustiger worden hier en op fok
Wat is er met Homijn z'n uiteinde?!?quote:Op maandag 29 december 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Jij ook een goed uiteinde gewenst Homijn....![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 18:23 schreef Homijn het volgende:
Ik ga mijn post-punt-ratio (@:Naatje_1) boven de 2 houden dit jaar. Op verzoek meld ik nog even dat er om 18:45 uur een bazenuitzending is op Radio 49; een fraaie jaarlijst. Ik ga zeker luisteren
Uw ADH vitamine Worst
Hey Homijn, jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op maandag 29 december 2025 18:23 schreef Homijn het volgende:
Was jij niet een deze dagen jarig? Morgen geloof ik of niet?quote:Op maandag 29 december 2025 18:29 schreef ToT het volgende:
Ik ga er van uit dat mevrouw Worst d'r derrière uiterst smakelijk is!
Weet niet zeker, Guh was gelijk of een dag eerder kan Kapoentje jarig dacht ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna goed!quote:Op maandag 29 december 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was jij niet een deze dagen jarig? Morgen geloof ik of niet?
Mijn verjaardag valt op dezelfde dag als die van @sinterklaaskapoentje, vandaar dat we die een paar keer samen gevierd hebben.![]()
![]()
de 31ste dan?quote:Op maandag 29 december 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna goed!
Mijn verjaardag valt op dezelfde dag als die van @:sinterklaaskapoentje, vandaar dat we die een paar keer samen gevierd hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verjaardag vieren met FOK!kers....1x gehad dat iemand een luxe versterker van een paar duizend euro had ondergesmeerd met kipsalade en hem vervolgens bijna op de grond liet pleuren!
Die avond viel hij met z'n schoenen aan in slaap op een matras!(Althans, ik heb die schoenen maar bij hem uit getrokken toen hij wegdoezelde.)
(Gaat om iemand die al jarenlang niet meer komt hier, en hij heeft het al op FOK! bekend!)
![]()
Ga je nog wat gezelligs doen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar eens zien wat ik woensdag avond ga doen/kijken
Jaren terug kwam er nog wel eens leuke cabaret voorstelling opWho cares if one more light goes out?
Gezellig hopelijk doet je loge dan ook gezellig meequote:Op maandag 29 december 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n moeder bezoeken en daarna hier wat vuurwerk kijken of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je niet naar je ouders, zus of vriendin? /quote:Op maandag 29 december 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
Jaren terug kwam er nog wel eens leuke cabaret voorstelling op
Niet erge hoor ik heb het ook jaren in mijn eentje gedaan
Heb op dat soort avonden en ook met feestdagen leren behangen en klussen![]()
EN ging gewoon op tijd naar bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Peter pannenkoek komt toch oudjaarsavond?quote:Op maandag 29 december 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
Jaren terug kwam er nog wel eens leuke cabaret voorstelling opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien even bij mijn ouders langs, maar t liefst gewoon lekker binnen thuisquote:Op maandag 29 december 2025 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je niet naar je ouders, zus of vriendin? /
Niet erge hoor ik heb het ook jaren in mijn eentje gedaan
Heb op dat soort avonden en ook met feestdagen leren behangen en klussen![]()
EN ging gewoon op tijd naar bed
Ook een leuke bezigheid idd haha
Die is niks aanquote:Op maandag 29 december 2025 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Peter pannenkoek komt toch oudjaarsavond?
Ja, gewoon bezig gaan.quote:Op maandag 29 december 2025 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien even bij mijn ouders langs, maar t liefst gewoon lekker binnen thuis
Ook een leuke bezigheid idd haha
Ik blijf nu trouwens ook niet eens op tot het 00.00 uur is hoor ik kan de volgende ochtend ook gelukkig nieuwjaar wensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O geen ideequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hem wel eens gezien in een roast daar vond ik hem wel goed.
Maar zijn caberet ken ik niet
Vind die lui vaak veel te drukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach druk is niet erg, als de humor maar leuk is..Who cares if one more light goes out?
Het gaat enorm met pieken en dalen hier.quote:Op maandag 29 december 2025 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig hopelijk doet je loge dan ook gezellig mee![]()
Heb ik heel de dag m’n lach ingehouden ivm die make up van kitten. Maakt kater er opmerkingen over![]()
![]()
![]()
![]()
“ Wat heb JIJ nu weer op je gezicht?!”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En wat zei kitten?quote:Op maandag 29 december 2025 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
Heb ik heel de dag m’n lach ingehouden ivm die make up van kitten. Maakt kater er opmerkingen over![]()
![]()
![]()
![]()
“ Wat heb JIJ nu weer op je gezicht?!”
“Oh het is waarschijnlijk uitgeveegd want ik zat met m’n hand tegen m’n gezicht”quote:
Niet dus
Ach na een paar keer proberen, ziet het er vast veel beter uit.quote:Op maandag 29 december 2025 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Oh het is waarschijnlijk uitgeveegd want ik zat met m’n hand tegen m’n gezicht”
Niet dus
Lachuhquote:Op maandag 29 december 2025 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
“ Wat heb JIJ nu weer op je gezicht?!”Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lolquote:Op maandag 29 december 2025 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Oh het is waarschijnlijk uitgeveegd want ik zat met m’n hand tegen m’n gezicht”
Niet dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is niet echt heel slecht alleen te langquote:Op maandag 29 december 2025 19:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach na een paar keer proberen, ziet het er vast veel beter uit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan gewoon zeggen dat ze de lijn korter moet makenquote:Op maandag 29 december 2025 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet echt heel slecht alleen te lang
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan gewoon zeggen dat ze de lijn korter moet makenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik laat haar gewoon oefenen en proberenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze is er al vroeg bij.quote:Op maandag 29 december 2025 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet echt heel slecht alleen te langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh al die meiden beginnen rond groep 5 met make-up. (Die vieze kinder rommel)quote:
En dan rond groep 7 met echte make-up low budget vaak.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O echt. Dacht pas als ze naar voortgezetonderwijs gingen.quote:Op maandag 29 december 2025 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee joh al die meiden beginnen rond groep 5 met make-up. (Die vieze kinder rommel)
En dan rond groep 7 met echte make-up low budget vaak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Bolk
Blub en nog steeds kouwe tenen
DoeiWerewolf
Moeite met richten?quote:Op maandag 29 december 2025 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mis @:KillemWieft ook!
Een beetje
En @:devzero!
Maar dat komt vooral omdat ik moeite met richten hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:kijk dev, dit was best een mooie sprong:Nice, beter dan wat ik een paar dagen ervan had gebakken. Had je ook de 3 gratis refills nog gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker Mutskequote:Op maandag 29 december 2025 20:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bolk
Blub en nog steeds kouwe tenen
DoeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij helemaal niet meer slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel maaar moet pior ri pr täten ze ttenquote:Op maandag 29 december 2025 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij helemaal niet meer slapen?![]()
Mario heeft nog niet geslapen vandaag?Who cares if one more light goes out?
Je moet wat?quote:Op maandag 29 december 2025 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel maaar moet pior ri pr täten ze ttenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij heel even hij is te bang dat GG hem inhaaltquote:Op maandag 29 december 2025 20:12 schreef Lovely het volgende:
Mario heeft nog niet geslapen vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan maar niet slapenquote:Op maandag 29 december 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heel even hij is te bang dat GG hem inhaalt
wel nacht 4:15 tot 6:30 en middag halfe ur bij pcquote:Op maandag 29 december 2025 20:12 schreef Lovely het volgende:
Mario heeft nog niet geslapen vandaag?![]()
En vanavond/vannacht blijf je ook wakkerquote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel nacht 4:15 tot 6:30 en middag halfe ur bij pc
quote:Op maandag 29 december 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heel even hij is te bang dat GG hem inhaalt![]()
![]()
Ik begrijp je vaak wel. Naar dit nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je ook maar opblijven vannacht GGquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, de buren hebben vuurwerk gekocht hoor.
Het is nu een voortdurend geknal en siervuurwerk buiten.
![]()
![]()
Jij weet ook niet wat je wil ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik moet weer werken morgen, dus dat gaat niet echt. Ik wil niet in slaap vallend tijdens een overlegquote:Op maandag 29 december 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ook maar opblijven vannacht GG![]()
![]()
Lekker danquote:Op maandag 29 december 2025 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, de buren hebben vuurwerk gekocht hoor.
Het is nu een voortdurend geknal en siervuurwerk buiten.
Was ook maar een geintjuh.quote:Op maandag 29 december 2025 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik moet weer werken morgen, dus dat gaat niet echt. Ik wil niet in slaap vallend tijdens een overlegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, achja, het zijn kinderen en ze hebben dikke lol. Dus nouja, het is dit jaar voor het laatst. Maar ik heb het liever niet.quote:![]()
![]()
Jij hebt 6 uur voordeel....quote:Op maandag 29 december 2025 20:23 schreef devzero het volgende:
Ik moet ook maar de hele nacht opblijven, stel je voor de @:homijn mij inhaald![]()
![]()
Alles wat ze nu verknallen kunnen ze woensdag niet meer knallenquote:Op maandag 29 december 2025 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, achja, het zijn kinderen en ze hebben dikke lol. Dus nouja, het is dit jaar voor het laatst. Maar ik heb het liever niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet echt, want ik gok dat @mario390 vannacht zal proberen om zijn voorsprong op jou te vergroten. Dus die wordt dan weer heel boos op mijquote:![]()
![]()
Maar kennelijk is iedereen boos op mij de laatste tijd, dus ik denk dat ik gewoon lekker op tijd naar bed ga![]()
![]()
Wat wil hij doen dan? Naar Florida vliegen om jou heel boos aan te kijken?quote:Op maandag 29 december 2025 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet echt, want ik gok dat @:mario390 vannacht zal proberen om zijn voorsprong op jou te vergroten. Dus die wordt dan weer heel boos op mij![]()
Ik niet. Ik ben zelfs op niemand boos (op FOK dan).quote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
Maar kennelijk is iedereen boos op mij de laatste tijd, dus ik denk dat ik gewoon lekker op tijd naar bed ga![]()
Ik denk dat ze heel veel hebben gekocht en het volgend jaar gewoon gaan afstekenquote:Op maandag 29 december 2025 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles wat ze nu verknallen kunnen ze woensdag niet meer knallen
Ik nietquote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
Maar kennelijk is iedereen boos op mij de laatste tijd, dus ik denk dat ik gewoon lekker op tijd naar bed gaWerewolf
Hij heeft een grote collectie voodoo dolls van mijquote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wil hij doen dan? Naar Florida vliegen om jou heel boos aan te kijken?![]()
![]()
Ja, ik denk dat ze naar Duitsland zijn geweest om flink in te slaan.quote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel veel hebben gekocht en het volgend jaar gewoon gaan afsteken![]()
quote:Omdat jullie gewoon aardig zijn!quote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben zelfs op niemand boos (op FOK dan).![]()
Op je werk of op fok?quote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
Maar kennelijk is iedereen boos op mij de laatste tijd, dus ik denk dat ik gewoon lekker op tijd naar bed ga
Het is wel in een keer heel rustig in de nachtenquote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wil hij doen dan? Naar Florida vliegen om jou heel boos aan te kijken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft een grote collectie voodoo dolls van mij![]()
![]()
Hebben er wel een heleboel gedaan stond in de krantquote:Op maandag 29 december 2025 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze naar Duitsland zijn geweest om flink in te slaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso stonden tig files las ikquote:Op maandag 29 december 2025 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze naar Duitsland zijn geweest om flink in te slaan.
Ok drama queenquote:Op maandag 29 december 2025 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens de drama queen spelen![]()
Ik hoor ook niks meerquote:Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is hier nu ook al een paar minuten stil. Ze zijn vast naar binnen gegaan nu.
De gemeente organiseert 2 grote vuurwerkshows op 31 december. Een om 18:00 voor de kleine kinderen en 1 om 21:00 voor de rest. Voordeel is dat iedereen niet rond middernacht de weg op hoeft om weer naar huis gaat en het is groot genoeg dat de meeste mensen niet de behoefte hebben om zelf vuurwerk aan te steken. Sommige grote buurten organiseren ook hun eigen vuurwerkshows rond 23 uur of 0:00.quote:Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is hier nu ook al een paar minuten stil. Ze zijn vast naar binnen gegaan nu.
#vuurwerksocialisme![]()
Bij jou?quote:Op maandag 29 december 2025 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
De gemeente organiseert 2 grote vuurwerkshows op 31 december. Een om 18:00 voor de kleine kinderen en 1 om 21:00 voor de rest. Voordeel is dat iedereen niet rond middernacht de weg op hoeft om weer naar huis gaat en het is groot genoeg dat de meeste mensen niet de behoefte hebben om zelf vuurwerk aan te steken. Sommige grote buurten organiseren ook hun eigen vuurwerkshows rond 23 uur of 0:00.
#vuurwerksocialismeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: