Ik heb het eten ook net op, kliekkie van gisteren en was lekker.quote:
Neequote:
zo typ jij ook toch?quote:Op maandag 29 december 2025 17:40 schreef mario390 het volgende:
al stewart year of the cat [ afbeelding ]
Ik had aardappels, bloemkool en een gehaktbalquote:Op maandag 29 december 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het eten ook net op, kliekkie van gisteren en was lekker.
Neem zo nog een stukje ijs. Had ik als toetje voor de kerst gehaald maar nog niets van gehad,dan nu maar
IK had gisteren kipfilet in blokjes gesneden met paprika, en een utije gebakken, daar zo pot chikckentonight curry door geroerd, en dan prei en aardappelen los er naast en lekker dat het wasquote:Op maandag 29 december 2025 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had aardappels, bloemkool en een gehaktbal
Kan idd nu ook wel.. gelukkig is het ijs en kan je het vaak wel lang bewaren
quote:
Wat ik gisteren at heb ik vandaag ook gegetenquote:Op maandag 29 december 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het eten ook net op, kliekkie van gisteren en was lekker.
Neem zo nog een stukje ijs. Had ik als toetje voor de kerst gehaald maar nog niets van gehad,dan nu maar
Oh dat klinkt wel lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had gisteren kipfilet in blokjes gesneden met paprika, en een utije gebakken, daar zo pot chikckentonight curry door geroerd, en dan prei en aardappelen los er naast en lekker dat het was
Doen ze hier ook een heel stuk verder op, als de wind deze kant op waait hoor je het nog meerquote:Op maandag 29 december 2025 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
Heb geen last van knallen. Vind dat carbid schieten straks veel rotter![]()
Vorig jaar trilden de ramen hier.
Oh ja heel irritantquote:Op maandag 29 december 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doen ze hier ook een heel stuk verder op, als de wind deze kant op waait hoor je het nog meer
Hier doen ze het ook, denk overal wel tegenwoordigquote:Op maandag 29 december 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
carbid is meer landelijk gebied toch?
In de provincie.quote:Op maandag 29 december 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
had niet door dat de kl.drol in de nacht in wc achter picken gebleven is heb nu gezienquote:Op maandag 29 december 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
Wat heb jij toch altijd met drollen en poep?quote:Op maandag 29 december 2025 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
had niet door dat de kl.drol in de nacht in wc achter picken gebleven is heb nu gezien
Dat is geen pikquote:
Ik vind het wel meevallen , ik lees hier soms ergere dingenquote:Op maandag 29 december 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd met drollen en poep?
Een een drol achter je pikken was achter gebleven?
[ afbeelding ]
Omg serieusquote:Op maandag 29 december 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd met drollen en poep?
En een drol achter je pikken was achter gebleven?
[ afbeelding ]
ik had maar nu even zo enquote:Op maandag 29 december 2025 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
had niet door dat de kl.drol in de nacht in wc achter picken gebleven is heb nu gezien
Nja geen idee verderquote:Op maandag 29 december 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is geen pik
En dan moet je toch wel raar op de wc zitten als daar een drol achter blijft
Hey Puzziequote:Op maandag 29 december 2025 18:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen , ik lees hier soms ergere dingen
Die is wel een spekkie naar jou bekkie hequote:Op maandag 29 december 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had maar nu even zo en
vochtige scheet op wc maar result
was bijna niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |