Stonden vanmorgen al best wat filesquote:Op maandag 29 december 2025 16:59 schreef ToT het volgende:
Toen ik in Duitsland boodschappen ging doen, stonden er aardig wat snelle dure auto's (Audi, BMW enz) wel heel verdacht opgesteld bij kruispunten.
Verderop waren er diverse vuurwerkwinkels!
M'n pupillen doen nog pijn van alle waarschuwingsknipper-seinen die ik gezien heb van andere automobilisten!
Hier nietquote:Op maandag 29 december 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
het is bijna vijf uur en de lucht is nog best licht
quote:Op maandag 29 december 2025 17:07 schreef mario390 het volgende:
annnnnnnnnnuuuuuuuuussss komt zoooooooooo [ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bed
Geen idee. Heb de top 2000 aan en ga zo van de tafel naar de bank en dan tegen 22 uur naar bovenquote:
Het is half zesquote:Op maandag 29 december 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bed
Ow dan is het idd hoog tijd dat je gaat afronden, ja!quote:Op maandag 29 december 2025 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Heb de top 2000 aan en ga zo van de tafel naar de bank en dan tegen 22 uur naar boven
MOet ik echt tijden er bij gaan zettenquote:
Denk eerder voor jou, jij hebt nog kleine kinderen in huis die het misschen wel leuk vinden samen met papa tv te kijkenquote:Op maandag 29 december 2025 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan is het idd hoog tijd dat je gaat afronden, ja!![]()
Over 2 uur ga ik koterslingeren en daarna is het Netflix & chill hier.quote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk eerder voor jou, jij hebt nog kleine kinderen in huis die het misschen wel leuk vinden samen met papa tv te kijken
Nee dat hoeft niet. “ Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bed.” Klonk niet echt alsof je nog 5u opbleef.quote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOet ik echt tijden er bij gaan zetten
Ik zit nu nog aan de tafel, dan gaat tegen 18 uur/3-0 de laptop uit en ga ik op de bank tv kijken
Dan ga ik tegen 22.00/22.15 naar boven, Kijk ik daar nog even hart van nederland, zittend in bed en dan om 23 uur laat ik mijn kopeind zakken en zet ik de tv op sleeptimer van 30 min en doe mijn luiken dicht
Nou ook niet echt helemaal 5 uur meerquote:Op maandag 29 december 2025 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. “ Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bed.” Klonk niet echt alsof je nog 5u opbleef.
Wist niet dat je gelijk zou bijten
okquote:Op maandag 29 december 2025 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ja. Bedankt voor de uitleg, was niet nodig. maar ik moet niet lachen
ToT verveelt zich waarschijnlijk, en is gek op plaatjesquote:
A lekker, krijg van jou wel koffie MT6 negeert mij dus geen DotBolk en geen koffie meerquote:
Wat heb je gegeten?quote:
* Moeraskat geeft koffiequote:Op maandag 29 december 2025 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk aan![]()
* gebrokenglas schuift zijn mok over tafel naar MK toe....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |