Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Appeldingen
Bellinerbollen
Oliebollen.
Deze man
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerste concert waar ik ooit naar toe geweest ben!wann?
![]()
Nederland ja, en volgens mij had het met een nieuw album te maken idd.quote:Op maandag 29 december 2025 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
niederlande? in de tijd waar album Prisoners.. was?![]()
![]()
wanneer gaan jullie samen naar een concert?quote:Op maandag 29 december 2025 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nederland ja, en volgens mij had het met een nieuw album te maken idd.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Whehe!quote:Op maandag 29 december 2025 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie samen naar een concert?
Neuh, ik weet bij God niet meer wanneer ik voor het laatst naar een concert ben geweest.
Zal zo rond 2010 geweest zijn.![]()
europe is de hele jaar op tour geweest 2025quote:Op maandag 29 december 2025 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie samen naar een concert?![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wordt alweer donkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heerlijkquote:Op maandag 29 december 2025 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
later dan paar weken geleden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze zijn hier al vuurwerk aan het afsteken
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Toen ik in Duitsland boodschappen ging doen, stonden er aardig wat snelle dure auto's (Audi, BMW enz) wel heel verdacht opgesteld bij kruispunten.
Verderop waren er diverse vuurwerkwinkels!
M'n pupillen doen nog pijn van alle waarschuwingsknipper-seinen die ik gezien heb van andere automobilisten!![]()
![]()
Ach kan je wel verwachten, zodra ze wat op gehaald hebben
Steken ze wat afWho cares if one more light goes out?
Stonden vanmorgen al best wat filesquote:Op maandag 29 december 2025 16:59 schreef ToT het volgende:
Toen ik in Duitsland boodschappen ging doen, stonden er aardig wat snelle dure auto's (Audi, BMW enz) wel heel verdacht opgesteld bij kruispunten.
Verderop waren er diverse vuurwerkwinkels!
M'n pupillen doen nog pijn van alle waarschuwingsknipper-seinen die ik gezien heb van andere automobilisten!
Who cares if one more light goes out?
Hier nietquote:Op maandag 29 december 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
het is bijna vijf uur en de lucht is nog best lichtWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kopje koffie, @gebrokenglas?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 29 december 2025 17:07 schreef mario390 het volgende:
annnnnnnnnnuuuuuuuuussss komt zoooooooooo [ afbeelding ]![]()
![]()
Kudtgatje voor Mario
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ga je nu echt dag en nacht bolken Mario?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 29 december 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bedIs Fabeltjeskrant al geweest?!?
![]()
Geen idee. Heb de top 2000 aan en ga zo van de tafel naar de bank en dan tegen 22 uur naar bovenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is half zesquote:Op maandag 29 december 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ow dan is het idd hoog tijd dat je gaat afronden, ja!quote:Op maandag 29 december 2025 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Heb de top 2000 aan en ga zo van de tafel naar de bank en dan tegen 22 uur naar boven![]()
![]()
![]()
MOet ik echt tijden er bij gaan zettenquote:
Ik zit nu nog aan de tafel, dan gaat tegen 18 uur/3-0 de laptop uit en ga ik op de bank tv kijken
Dan ga ik tegen 22.00/22.15 naar boven, Kijk ik daar nog even hart van nederland, zittend in bed en dan om 23 uur laat ik mijn kopeind zakken en zet ik de tv op sleeptimer van 30 min en doe mijn luiken dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk eerder voor jou, jij hebt nog kleine kinderen in huis die het misschen wel leuk vinden samen met papa tv te kijkenquote:Op maandag 29 december 2025 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan is het idd hoog tijd dat je gaat afronden, ja!![]()
Over 2 uur ga ik koterslingeren en daarna is het Netflix & chill hier.quote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk eerder voor jou, jij hebt nog kleine kinderen in huis die het misschen wel leuk vinden samen met papa tv te kijken![]()
Nee dat hoeft niet. “ Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bed.” Klonk niet echt alsof je nog 5u opbleef.quote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOet ik echt tijden er bij gaan zetten
Ik zit nu nog aan de tafel, dan gaat tegen 18 uur/3-0 de laptop uit en ga ik op de bank tv kijken
Dan ga ik tegen 22.00/22.15 naar boven, Kijk ik daar nog even hart van nederland, zittend in bed en dan om 23 uur laat ik mijn kopeind zakken en zet ik de tv op sleeptimer van 30 min en doe mijn luiken dicht
Wist niet dat je gelijk zou bijten
Nou ook niet echt helemaal 5 uur meerquote:Op maandag 29 december 2025 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. “ Heb ik hier ook op staan maar die gaat zo uit ga ik tv kijken en dan naar bed.” Klonk niet echt alsof je nog 5u opbleef.
Wist niet dat je gelijk zou bijten
Zoek de verschillen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Bedankt voor de uitleg, was niet nodig. maar ik moet niet lachenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
okquote:Op maandag 29 december 2025 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ja. Bedankt voor de uitleg, was niet nodig. maar ik moet niet lachen![]()
ToT verveelt zich waarschijnlijk, en is gek op plaatjesquote:
Ik heb nog wel voor jullie allebeiWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En die van MT6 dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook volIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
A lekker, krijg van jou wel koffie MT6 negeert mij dus geen DotBolk en geen koffie meerquote:
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat heb je gegeten?quote:
* Moeraskat geeft koffiequote:Op maandag 29 december 2025 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk aan![]()
* gebrokenglas schuift zijn mok over tafel naar MK toe....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: