Oh ja heel irritantquote:Op maandag 29 december 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doen ze hier ook een heel stuk verder op, als de wind deze kant op waait hoor je het nog meer
Hier doen ze het ook, denk overal wel tegenwoordigquote:Op maandag 29 december 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
carbid is meer landelijk gebied toch?
In de provincie.quote:Op maandag 29 december 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
had niet door dat de kl.drol in de nacht in wc achter picken gebleven is heb nu gezienquote:Op maandag 29 december 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
Wat heb jij toch altijd met drollen en poep?quote:Op maandag 29 december 2025 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
had niet door dat de kl.drol in de nacht in wc achter picken gebleven is heb nu gezien
Dat is geen pikquote:
Ik vind het wel meevallen , ik lees hier soms ergere dingenquote:Op maandag 29 december 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd met drollen en poep?
Een een drol achter je pikken was achter gebleven?
[ afbeelding ]
Omg serieusquote:Op maandag 29 december 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd met drollen en poep?
En een drol achter je pikken was achter gebleven?
[ afbeelding ]
ik had maar nu even zo enquote:Op maandag 29 december 2025 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
had niet door dat de kl.drol in de nacht in wc achter picken gebleven is heb nu gezien
Nja geen idee verderquote:Op maandag 29 december 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is geen pik
En dan moet je toch wel raar op de wc zitten als daar een drol achter blijft
Hey Puzziequote:Op maandag 29 december 2025 18:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen , ik lees hier soms ergere dingen
Die is wel een spekkie naar jou bekkie hequote:Op maandag 29 december 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had maar nu even zo en
vochtige scheet op wc maar result
was bijna niks
Tot zo Blubskequote:
wattequote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is wel een spekkie naar jou bekkie he
We beginnen met een P en dan een O en dan een E en dan als laatste een Pquote:
Heb toevallig spekkies gehaald voor donderdag bij de kapucijndersquote:
Oeh dat lust ik ook welquote:Op maandag 29 december 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb toevallig spekkies gehaald voor donderdag bij de kapucijnders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |