Tot zo Blubskequote:
wattequote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is wel een spekkie naar jou bekkie he
We beginnen met een P en dan een O en dan een E en dan als laatste een Pquote:
Heb toevallig spekkies gehaald voor donderdag bij de kapucijndersquote:
Oeh dat lust ik ook welquote:Op maandag 29 december 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb toevallig spekkies gehaald voor donderdag bij de kapucijnders
Jij ook een fijn uiteindequote:Op maandag 29 december 2025 18:23 schreef Homijn het volgende:
Ik ga mijn post-punt-ratio (@:Naatje_1) boven de 2 houden dit jaar. Op verzoek meld ik nog even dat er om 18:45 uur een bazenuitzending is op Radio 49; een fraaie jaarlijst. Ik ga zeker luisteren
Verder wens ik jullie alvast een goed uiteinde. Wees voorzichtig met cobra's. Die zijn zeer giftig; hun gif is een krachtig neurotoxine dat het zenuwstelsel aantast, spierverlamming veroorzaakt en kan leiden tot ademhalingsstilstand en de dood. Niet mee stunten, dus.
Wat is er met Homijn z'n uiteinde?!?quote:Op maandag 29 december 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Jij ook een goed uiteinde gewenst Homijn....
quote:Op maandag 29 december 2025 18:23 schreef Homijn het volgende:
Ik ga mijn post-punt-ratio (@:Naatje_1) boven de 2 houden dit jaar. Op verzoek meld ik nog even dat er om 18:45 uur een bazenuitzending is op Radio 49; een fraaie jaarlijst. Ik ga zeker luisteren
Verder wens ik jullie alvast een goed uiteinde. Wees voorzichtig met cobra's. Die zijn zeer giftig; hun gif is een krachtig neurotoxine dat het zenuwstelsel aantast, spierverlamming veroorzaakt en kan leiden tot ademhalingsstilstand en de dood. Niet mee stunten, dus.
Hey Homijn, jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op maandag 29 december 2025 18:23 schreef Homijn het volgende:
Was jij niet een deze dagen jarig? Morgen geloof ik of niet?quote:Op maandag 29 december 2025 18:29 schreef ToT het volgende:
Ik ga er van uit dat mevrouw Worst d'r derričre uiterst smakelijk is!
Weet niet zeker, Guh was gelijk of een dag eerder kan Kapoentje jarig dacht ikquote:
Bijna goed!quote:Op maandag 29 december 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was jij niet een deze dagen jarig? Morgen geloof ik of niet?
de 31ste dan?quote:Op maandag 29 december 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna goed!
Mijn verjaardag valt op dezelfde dag als die van @:sinterklaaskapoentje, vandaar dat we die een paar keer samen gevierd hebben.
Ga je nog wat gezelligs doen?quote:
Gezellig hopelijk doet je loge dan ook gezellig meequote:Op maandag 29 december 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n moeder bezoeken en daarna hier wat vuurwerk kijken of zo.
Ga je niet naar je ouders, zus of vriendin? /quote:Op maandag 29 december 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
Maar eens zien wat ik woensdag avond ga doen/kijken
Jaren terug kwam er nog wel eens leuke cabaret voorstelling op
Peter pannenkoek komt toch oudjaarsavond?quote:Op maandag 29 december 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
Maar eens zien wat ik woensdag avond ga doen/kijken
Jaren terug kwam er nog wel eens leuke cabaret voorstelling op
Misschien even bij mijn ouders langs, maar t liefst gewoon lekker binnen thuisquote:Op maandag 29 december 2025 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je niet naar je ouders, zus of vriendin? /
Niet erge hoor ik heb het ook jaren in mijn eentje gedaan
Heb op dat soort avonden en ook met feestdagen leren behangen en klussen![]()
EN ging gewoon op tijd naar bed
Die is niks aanquote:Op maandag 29 december 2025 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Peter pannenkoek komt toch oudjaarsavond?
Ja, gewoon bezig gaan.quote:Op maandag 29 december 2025 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien even bij mijn ouders langs, maar t liefst gewoon lekker binnen thuis
Ook een leuke bezigheid idd haha
O geen ideequote:
Het gaat enorm met pieken en dalen hier.quote:Op maandag 29 december 2025 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig hopelijk doet je loge dan ook gezellig mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |