Moet je ook maar opblijven vannacht GGquote:
Jij weet ook niet wat je wil ?quote:
Nou ik moet weer werken morgen, dus dat gaat niet echt. Ik wil niet in slaap vallend tijdens een overlegquote:Op maandag 29 december 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ook maar opblijven vannacht GG
Lekker danquote:Op maandag 29 december 2025 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, de buren hebben vuurwerk gekocht hoor.
Het is nu een voortdurend geknal en siervuurwerk buiten.
Was ook maar een geintjuh.quote:Op maandag 29 december 2025 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik moet weer werken morgen, dus dat gaat niet echt. Ik wil niet in slaap vallend tijdens een overleg
Ja, achja, het zijn kinderen en ze hebben dikke lol. Dus nouja, het is dit jaar voor het laatst. Maar ik heb het liever niet.quote:
Jij hebt 6 uur voordeel....quote:Op maandag 29 december 2025 20:23 schreef devzero het volgende:
Ik moet ook maar de hele nacht opblijven, stel je voor de @:homijn mij inhaald
Alles wat ze nu verknallen kunnen ze woensdag niet meer knallenquote:Op maandag 29 december 2025 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, achja, het zijn kinderen en ze hebben dikke lol. Dus nouja, het is dit jaar voor het laatst. Maar ik heb het liever niet.
Niet echt, want ik gok dat @mario390 vannacht zal proberen om zijn voorsprong op jou te vergroten. Dus die wordt dan weer heel boos op mijquote:
Wat wil hij doen dan? Naar Florida vliegen om jou heel boos aan te kijken?quote:Op maandag 29 december 2025 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet echt, want ik gok dat @:mario390 vannacht zal proberen om zijn voorsprong op jou te vergroten. Dus die wordt dan weer heel boos op mij
Ik niet. Ik ben zelfs op niemand boos (op FOK dan).quote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
Maar kennelijk is iedereen boos op mij de laatste tijd, dus ik denk dat ik gewoon lekker op tijd naar bed ga
Ik denk dat ze heel veel hebben gekocht en het volgend jaar gewoon gaan afstekenquote:Op maandag 29 december 2025 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles wat ze nu verknallen kunnen ze woensdag niet meer knallen
Ik nietquote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
Maar kennelijk is iedereen boos op mij de laatste tijd, dus ik denk dat ik gewoon lekker op tijd naar bed ga
Hij heeft een grote collectie voodoo dolls van mijquote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wil hij doen dan? Naar Florida vliegen om jou heel boos aan te kijken?
Ja, ik denk dat ze naar Duitsland zijn geweest om flink in te slaan.quote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel veel hebben gekocht en het volgend jaar gewoon gaan afsteken
quote:
Omdat jullie gewoon aardig zijn!quote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben zelfs op niemand boos (op FOK dan).
Op je werk of op fok?quote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
Het is wel in een keer heel rustig in de nachtenquote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wil hij doen dan? Naar Florida vliegen om jou heel boos aan te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |