Moeite met richten?quote:Op maandag 29 december 2025 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mis @:KillemWieft ook!
Een beetje
En @:devzero!
Maar dat komt vooral omdat ik moeite met richten heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:kijk dev, dit was best een mooie sprong:Nice, beter dan wat ik een paar dagen ervan had gebakken. Had je ook de 3 gratis refills nog gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker Mutskequote:Op maandag 29 december 2025 20:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bolk
Blub en nog steeds kouwe tenen
DoeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ga jij helemaal niet meer slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel maaar moet pior ri pr täten ze ttenquote:Op maandag 29 december 2025 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij helemaal niet meer slapen?![]()
Mario heeft nog niet geslapen vandaag?Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Je moet wat?quote:Op maandag 29 december 2025 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel maaar moet pior ri pr täten ze ttenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij heel even hij is te bang dat GG hem inhaaltquote:Op maandag 29 december 2025 20:12 schreef Lovely het volgende:
Mario heeft nog niet geslapen vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan maar niet slapenquote:Op maandag 29 december 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heel even hij is te bang dat GG hem inhaalt
Who cares if one more light goes out?
wel nacht 4:15 tot 6:30 en middag halfe ur bij pcquote:Op maandag 29 december 2025 20:12 schreef Lovely het volgende:
Mario heeft nog niet geslapen vandaag?![]()
En vanavond/vannacht blijf je ook wakkerquote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel nacht 4:15 tot 6:30 en middag halfe ur bij pc
Who cares if one more light goes out?
quote:Op maandag 29 december 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heel even hij is te bang dat GG hem inhaalt![]()
![]()
Ik begrijp je vaak wel. Naar dit nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |