Rex?quote:
Akkoord, die zou overigens niet misstaan op 1787, zou ik wel leuk vinden. Maar da's naast Allein Allein echt de enige.quote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wenn Es Passiert... sloeg hier een beetje aan door het WK
Kwamen wij maar Los van Van.quote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef SamCooke het volgende:
25 jaar geleden op vakantie in Cuba geweest, in het winkeltje in het hotel vroeg ik aan de verkoopster om een cd met goede Cubaanse salsa. Voor een schijtje kreeg ik dubbel cd (geen kopie) vol met absoulte topnummers van onder meer Los Van Van, NG La Banda, Manolín. Een van de beste aankopen ooit.
Hoe definieer je hit? Allein allein werd ook veel op 3fm gedraaid in 2008 maar geen idee of die de top 40 heeft gehaaldquote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De helden die erbij willen zijn. Of was dat geen hit?
Schijtlol. Wel leuke schijtlol.quote:Op maandag 29 december 2025 11:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja Nein Mann is nog wel aardig.
Precies! Top liedquote:Op maandag 29 december 2025 11:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ons karaokeplaatje Wackelkontakt had er in gemogen
Voor een schijtje?quote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef SamCooke het volgende:
25 jaar geleden op vakantie in Cuba geweest, in het winkeltje in het hotel vroeg ik aan de verkoopster om een cd met goede Cubaanse salsa. Voor een schijtje kreeg ik dubbel cd (geen kopie) vol met absoulte topnummers van onder meer Los Van Van, NG La Banda, Manolín. Een van de beste aankopen ooit.
Get It On staat niet meer in de lijst.quote:
Ik weet dat Cuba arm is, maar dat je zelfs met fecaliën kan betalen is wel heel tragischquote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef SamCooke het volgende:
Dat was dus ook mijn vraag.quote:Op maandag 29 december 2025 11:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe definieer je hit? Allein allein werd ook veel op 3fm gedraaid in 2008 maar geen idee of die de top 40 heeft gehaald
quote:Op maandag 29 december 2025 11:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet dat Cuba arm is, maar dat je zelfs met fecaliën kan betalen is wel heel tragisch
Haha, ik schaam me nog dat ik DAT moest betalen.quote:
quote:
Dit zegt Google:quote:Op maandag 29 december 2025 11:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe definieer je hit? Allein allein werd ook veel op 3fm gedraaid in 2008 maar geen idee of die de top 40 heeft gehaald
nu al klaar met werken? ekte ekte ambtenaar dusquote:Op maandag 29 december 2025 11:58 schreef PippenScottie het volgende:
Na een ochtend kei-hard werken ga ik maar eens hardlopen.
Ik heb ernstige kilo’s gekweekt sinds de maanden op er eindigen
Dit vind ik eerlijk gezegd een van de minst ellendige uren tot nu toe.quote:
quote:
Ja, wat is het nu?quote:
Een echte ambtenaar werkt niet in de laatste 2 weken van her jaarquote:Op maandag 29 december 2025 11:59 schreef alopio het volgende:
[..]
nu al klaar met werken? ekte ekte ambtenaar dus
Ik gebruik mijn lunchpauze door te hardlopenquote:Op maandag 29 december 2025 11:59 schreef alopio het volgende:
[..]
nu al klaar met werken? ekte ekte ambtenaar dus
Prima uurtje grotendeelsquote:
Heb ik ooit nog als vrjje keuze ingediendquote:Op maandag 29 december 2025 11:56 schreef Tussle266 het volgende:
Allein Allein dit jaar keuzelijsttoevoeging. Met andere woorden: 0 kans.
Prima uurtje om hard te lopen. Ik mis alleen Baker Street. Terug bij Niel Diamondquote:Op maandag 29 december 2025 11:57 schreef MTheBassman het volgende:
654 Private Dancer Tina Turner![]()
653 Baker Street Gerry Rafferty![]()
![]()
![]()
652 Never Tear Us Apart INXS![]()
651 Élan Nightwish![]()
![]()
![]()
650 I Will Wait Mumford & Sons![]()
649 Like A Prayer Madonna![]()
648 Onderuit De Dijk
647 Badlands Bruce Springsteen![]()
646 I Am...I Said Neil Diamond
645 L.A. Woman The Doors![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 12:00 schreef camilero het volgende:
[..]
Een echte ambtenaar werkt niet in de laatste 2 weken semesters van her jaar
ik meestal om te etenquote:Op maandag 29 december 2025 12:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn lunchpauze door te hardlopen
Dat is ook de bedoeling.quote:Op maandag 29 december 2025 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind vleeskuikens een vies woord
Dan ben ik geen echte ambtenaarquote:Op maandag 29 december 2025 12:00 schreef camilero het volgende:
[..]
Een echte ambtenaar werkt niet in de laatste 2 weken van her jaar
Een vleesbonbon op pootjesquote:Op maandag 29 december 2025 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind vleeskuikens een vies woord
quote:Op maandag 29 december 2025 11:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Veel te weinig Spaans in de Top wel. En waar zijn de Portugese parels?Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Niemand in de Stad is flink gezaktquote:Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef camilero het volgende:
Mooiste van de Dijk en de mooiste van Neil Diamond dit uur
Neil Diamond altijd goed, beetje fout, beetje guilty pleasure, maar oh zo lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
Komend uurtje eindigt goed met twee prachtige liedjes
Tijd voor een reünie.quote:Op maandag 29 december 2025 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand in de Stad is flink gezakt
quote:Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef essnhills het volgende:
654 Private Dancer Tina Turner![]()
653 Baker Street Gerry Rafferty
652 Never Tear Us Apart INXS
651 Élan Nightwish =Efteling metal
650 I Will Wait Mumford & Sons = dat liedje wat langzaam begint waarna ze volledig losgaan op de banjo
649 Like A Prayer Madonna![]()
648 Onderuit De Dijk = Doodgaan en opstaan in een t-shirt van haar
647 Badlands Bruce Springsteen = Bruce
646 I Am...I Said Neil Diamond
645 L.A. Woman The Doors = een lekker nummer
Nee en nee want Als Ze Er Niet Is en Love On The Rocks bestaan ook.quote:Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef camilero het volgende:
Mooiste van de Dijk en de mooiste van Neil Diamond dit uur
FTFYquote:Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef camilero het volgende:
een van de mooiste van de Dijk en de mooiste van Neil Diamond dit uur
GRAUZONE GODENquote:
wat heeft die nou weer met Tina te makenquote:
quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel hits in het Duits hebben we de laatste 20 jaar nou gehad? Ik kom niet veel verder dan Polarkreis 18, Nein Mann, Schnappi en Helene.
Te weinig, al heeft Wenn Es Passiert van m'n fave Wir Sind Helden ook nog een blauwe 3 weken in de Top 40 gestaan. MEt dank aan Studio Sport, enkel door henquote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wenn Es Passiert... sloeg hier een beetje aan door het WK
bierquote:Op maandag 29 december 2025 12:08 schreef camilero het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal dood, vertrokken op een vrachtschip, of drinken bier in het café
Doodgaan en opstaan.quote:Op maandag 29 december 2025 12:08 schreef camilero het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal dood, vertrokken op een vrachtschip, of drinken bier in het café
Ook wel een lekker nummer van de Foo's ja.quote:
Is Snelle dood?quote:Op maandag 29 december 2025 12:08 schreef camilero het volgende:
[..]
Denk dat we Wackelkontakt nog wel een serieuze kans mogen toedichten, mits ze die daadwerkelijk op de keuzelijst droppenquote:Op maandag 29 december 2025 11:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ons karaokeplaatje Wackelkontakt had er in gemogen
Zo weet ik nog steeds niet welke liedjes het zijn maar bedanktquote:
House am See was ook wel een bescheiden hitje tochquote:Op maandag 29 december 2025 12:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Te weinig, al heeft Wenn Es Passiert van m'n fave Wir Sind Helden ook nog een blauwe 3 weken in de Top 40 gestaan. MEt dank aan Studio Sport, enkel door hen
https://www.top40.nl/wir-(...)enn-es-passiert-9679
Bekijk deze YouTube-video
Love on the Rocks is ex equo met deze, ja.quote:Op maandag 29 december 2025 12:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee en nee want Als Ze Er Niet Is en Love On The Rocks bestaan ook.
dat was al 14 jarige stiekem wel genot jaquote:Op maandag 29 december 2025 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met die naakte lichamenrubriek
Oh deze! zal het wel een paar keer wordenquote:Op maandag 29 december 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo weet ik nog steeds niet welke liedjes het zijn maar bedankt
Poolse hoeren-genotquote:Op maandag 29 december 2025 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met die naakte lichamenrubriek
Die staat dan ook wel vrij hoog in de lijst. Alles neu werd ook wel gedraaid op 3FM sowieso.quote:Op maandag 29 december 2025 12:09 schreef alopio het volgende:
[..]
House am See was ook wel een bescheiden hitje toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |