Rex?quote:
Akkoord, die zou overigens niet misstaan op 1787, zou ik wel leuk vinden. Maar da's naast Allein Allein echt de enige.quote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wenn Es Passiert... sloeg hier een beetje aan door het WK
Kwamen wij maar Los van Van.quote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef SamCooke het volgende:
25 jaar geleden op vakantie in Cuba geweest, in het winkeltje in het hotel vroeg ik aan de verkoopster om een cd met goede Cubaanse salsa. Voor een schijtje kreeg ik dubbel cd (geen kopie) vol met absoulte topnummers van onder meer Los Van Van, NG La Banda, Manolín. Een van de beste aankopen ooit.
Hoe definieer je hit? Allein allein werd ook veel op 3fm gedraaid in 2008 maar geen idee of die de top 40 heeft gehaaldquote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De helden die erbij willen zijn. Of was dat geen hit?
Schijtlol. Wel leuke schijtlol.quote:Op maandag 29 december 2025 11:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja Nein Mann is nog wel aardig.
Precies! Top liedquote:Op maandag 29 december 2025 11:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ons karaokeplaatje Wackelkontakt had er in gemogen
Voor een schijtje?quote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef SamCooke het volgende:
25 jaar geleden op vakantie in Cuba geweest, in het winkeltje in het hotel vroeg ik aan de verkoopster om een cd met goede Cubaanse salsa. Voor een schijtje kreeg ik dubbel cd (geen kopie) vol met absoulte topnummers van onder meer Los Van Van, NG La Banda, Manolín. Een van de beste aankopen ooit.
Get It On staat niet meer in de lijst.quote:
Ik weet dat Cuba arm is, maar dat je zelfs met fecaliën kan betalen is wel heel tragischquote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef SamCooke het volgende:
Dat was dus ook mijn vraag.quote:Op maandag 29 december 2025 11:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe definieer je hit? Allein allein werd ook veel op 3fm gedraaid in 2008 maar geen idee of die de top 40 heeft gehaald
quote:Op maandag 29 december 2025 11:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet dat Cuba arm is, maar dat je zelfs met fecaliën kan betalen is wel heel tragisch
Haha, ik schaam me nog dat ik DAT moest betalen.quote:
quote:
Dit zegt Google:quote:Op maandag 29 december 2025 11:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe definieer je hit? Allein allein werd ook veel op 3fm gedraaid in 2008 maar geen idee of die de top 40 heeft gehaald
nu al klaar met werken? ekte ekte ambtenaar dusquote:Op maandag 29 december 2025 11:58 schreef PippenScottie het volgende:
Na een ochtend kei-hard werken ga ik maar eens hardlopen.
Ik heb ernstige kilo’s gekweekt sinds de maanden op er eindigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |