Meh, Duits staat er wel zat in wmbquote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Gretzl het volgende:
Ook te weinig Deutschpop in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ, vooral de moderne Duitse evergreens doen het niet zo goed
Hoeveel hits in het Duits hebben we de laatste 20 jaar nou gehad? Ik kom niet veel verder dan Polarkreis 18, Nein Mann, Schnappi en Helene.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Gretzl het volgende:
Ook te weinig Deutschpop in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ, vooral de moderne Duitse evergreens doen het niet zo goed
Stuk of 40-45 keer, schat ik zo inquote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meh, Duits staat er wel zat in wmb
Dat komt wel voornamelijk van Kaj Ramstein af.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meh, Duits staat er wel zat in wmb
Omnos bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 december 2025 11:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Er mogen ook wel meer nummers in het oud-Gallisch in de lijst.
Ons karaokeplaatje Wackelkontakt had er in gemogenquote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Gretzl het volgende:
Die ligt hier thuis op zijn roze troon te slapen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Portugal.The Man staat er inderdaad niet meer in.
Peter Fox.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel hits in het Duits hebben we de laatste 20 jaar nou gehad? Ik kom niet veel verder dan Polarkreis 18, Nein Mann, Schnappi en Helene.
De helden die erbij willen zijn. Of was dat geen hit?quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel hits in het Duits hebben we de laatste 20 jaar nou gehad? Ik kom niet veel verder dan Polarkreis 18, Nein Mann, Schnappi en Helene.
Wenn Es Passiert... sloeg hier een beetje aan door het WKquote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Oimara dus nog dit jaarquote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Der Kommissar wordt gemist.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Gretzl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |