Oh ik het juist wel leukquote:Op maandag 29 december 2025 11:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Intussen mag je echt je klep wel een keer houden, Bart
Minder dan ik dachtquote:Op maandag 29 december 2025 11:49 schreef asco het volgende:
Een van de 8 Spaanstalige (of deels) nummers in de lijst.
Veel te weinig Spaans in de Top wel. En waar zijn de Portugese parels?quote:Op maandag 29 december 2025 11:49 schreef asco het volgende:
Een van de 8 Spaanstalige (of deels) nummers in de lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op maandag 29 december 2025 11:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Veel te weinig Spaans in de Top wel. En waar zijn de Portugese parels?Wat denk je van de Chinese kleppers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
[..]
Veel te weinig Spaans in de Top wel. En waar zijn de Portugese parels?Portugal is altijd een ondergeschoven kindje geweest. Ik vroeg laatst om Portugese kaas. Alsof ze water zagen branden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Portugal > SpanjeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
In Rotterdam denken ze dat wel.quote:Op maandag 29 december 2025 11:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij denkt dat er maar 1 Santiago is?
Je vergeet Sambal Pa Tiquote:Op maandag 29 december 2025 11:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat denk je van de Chinese kleppers?
Hanky Panky Shanghai mag er best inquote:Op maandag 29 december 2025 11:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat denk je van de Chinese kleppers?
Nouja, op zich heb ik genoeg unieke noteringen gehoord, dat is het probleem van de Top 2000 op zich niet.quote:Op maandag 29 december 2025 11:51 schreef Tussle266 het volgende:
Wel fijn dat er nog iets afwijkt van de norm.
ow je hebt niet naar Bart geluisterd?quote:Op maandag 29 december 2025 11:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn ik niet, deze buena vista..luister ik niet
T20, 20, D20quote:Op maandag 29 december 2025 11:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hanky Panky Shanghai mag er best in
[..]
Veel te weinig Spaans in de Top wel. En waar zijn de Portugese parels?Portugal.The Man staat er inderdaad niet meer in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Meh, Duits staat er wel zat in wmbquote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Gretzl het volgende:
Ook te weinig Deutschpop in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ, vooral de moderne Duitse evergreens doen het niet zo goed
Hoeveel hits in het Duits hebben we de laatste 20 jaar nou gehad? Ik kom niet veel verder dan Polarkreis 18, Nein Mann, Schnappi en Helene.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Gretzl het volgende:
Ook te weinig Deutschpop in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ, vooral de moderne Duitse evergreens doen het niet zo goed
Stuk of 40-45 keer, schat ik zo inquote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meh, Duits staat er wel zat in wmb
Dat komt wel voornamelijk van Kaj Ramstein af.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meh, Duits staat er wel zat in wmb
Omnos bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 december 2025 11:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Er mogen ook wel meer nummers in het oud-Gallisch in de lijst.
Ons karaokeplaatje Wackelkontakt had er in gemogenquote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Gretzl het volgende:
Die ligt hier thuis op zijn roze troon te slapen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Portugal.The Man staat er inderdaad niet meer in.
Peter Fox.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel hits in het Duits hebben we de laatste 20 jaar nou gehad? Ik kom niet veel verder dan Polarkreis 18, Nein Mann, Schnappi en Helene.
De helden die erbij willen zijn. Of was dat geen hit?quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel hits in het Duits hebben we de laatste 20 jaar nou gehad? Ik kom niet veel verder dan Polarkreis 18, Nein Mann, Schnappi en Helene.
Wenn Es Passiert... sloeg hier een beetje aan door het WKquote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Oimara dus nog dit jaarquote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Der Kommissar wordt gemist.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Gretzl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |