Blote billen boogie genotquote:
Craig David heeft daar wel een leuk liedje meequote:Op maandag 29 december 2025 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook The Cure mag een keer een pophitje maken op basis van de New Order-sound. Er wordt natuurlijk ook naar de bekendste single van die groep gerefereerd, al klinken een grijze dinsdag en woensdag me niet veel beter dan die oh zo bekende blauwe maandag. De dagen van de week opsommen voelt altijd een beetje als een gimmick en ik heb de sellouts van de Black Eyed Peas er dan ook grandioos om gefileerd, maar The Cure kan zelfs deze kleuterles leuk maken. Misschien is het toch wel mijn favoriete band. Ze staan in ieder geval in mijn top 10 leukste Top 2000-acts. In 2011 kwam het lied binnen op 1314, om daarna langzaam te stijgen. Vooral de laatste 6 jaar scoort het goed met posities in de 700. Behalve in 2022, toen stond het lied op 627.
Ter info.
Dan word je van fiets af gegooid, net zoals Sander Dekkerquote:Op maandag 29 december 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat gebeurt er op zaterdag en zondag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
The Nightcrawlers ookquote:Op maandag 29 december 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Craig David heeft daar wel een leuk liedje mee
Ik versta het wel maar ik begrijp het niet. Heb wel de tekst een keer opgezocht dus ik kan het wel meezingen.quote:
Dit kan niet.quote:Op maandag 29 december 2025 11:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn ik niet, deze buena vista..luister ik niet
Hola Supermercadoquote:Op maandag 29 december 2025 11:49 schreef asco het volgende:
Een van de 8 Spaanstalige (of deels) nummers in de lijst.
Santiago is toch in Chiliquote:Op maandag 29 december 2025 11:50 schreef Szura het volgende:
Tien jaar geleden in Santiago de Cuba geweest, komt wel dichtbij zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |