Water Groenquote:Op zondag 28 december 2025 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maarja, toch weer in de kroeg beland daarna tot 4 uur
Songs for the Deaf sowieso regelrecht topalbumquote:Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar vind ik zeker de mindere nummers niet zo best nee, maar hier vallen die prima.
Dit is gewoon top trouwens
Naar leven toch zegquote:Op zondag 28 december 2025 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was naar Sirocco, jazzfunk bandje. Was echt top. Maarja, toch weer in de kroeg beland daarna tot 4 uur
Die zeilde juist naar huis en niet wegquote:
Ik zou zelf zeggen van The Rasmunsquote:
Dit jaar gelukkig ook weer 55 plaatsen gestegenquote:
He zo oud ben ik ook weer nietquote:Op zondag 28 december 2025 12:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik zou zelf zeggen van The Rasmuns, maar da's een generatiedingetje
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Die staat wel een beetje in de schaduw van Enyaquote:Op zondag 28 december 2025 12:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
![]()
Er is hoop voor Nederlandquote:Op zondag 28 december 2025 12:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit jaar gelukkig ook weer 55 plaatsen gestegen
Ik zou juist heel snel weg sailen uit Volendamquote:Op zondag 28 december 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zeilde juist naar huis en niet weg
Dit is oprecht wel een probleem van mij geweest vroeger, ook buiten muziek. Maar ik probeer het de laatste jaren wel wat actief te verbeteren, dus geef me in ieder geval een beetje vertrouwenquote:Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Noteren is 1, er naar handelen...
Jij weetquote:Op zondag 28 december 2025 12:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
![]()
En dan zie je dat Have i told you lately 155 plekken gedaald is en He Joh Jip 218 plekke gestegen...quote:
Rod Stewart.quote:
Mesquote:Op zondag 28 december 2025 12:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan zie je dat Have i told you lately 155 plekken gedaald is en He Joh Jip 218 plekke gestegen...
Weg hoop.
Tja, zo is het levenquote:Op zondag 28 december 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom hebben we hier geen 30 minuten versie van?
Ik ook hoor, al ben ik er nooit geweest.quote:Op zondag 28 december 2025 12:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zou juist heel snel weg sailen uit Volendam
6 7quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die staat wel een beetje in de schaduw van Enya
@Ceequote:Op zondag 28 december 2025 12:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
Over Finnen gesproken, wel doodzonde dat Freestyler van de Bomfunk Mc's al een paar jaar pleite is.
En een andere Finse trots Käärijä - Cha Cha Cha zou er ook wel in mogen imo #ultiemkaraokeplaatje
Ohh Freestylerquote:Op zondag 28 december 2025 12:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
Over Finnen gesproken, wel doodzonde dat Freestyler van de Bomfunk Mc's al een paar jaar pleite is.
En een andere Finse trots Käärijä - Cha Cha Cha zou er ook wel in mogen imo #ultiemkaraokeplaatje
je had eigenlijk moeten zorgen dat je dit postte om 12:34:56quote:
Freestylerquote:Op zondag 28 december 2025 12:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig gaan er ook nog dingen goed.quote:Op zondag 28 december 2025 12:35 schreef Gretzl het volgende:
dat Freestyler van de Bomfunk Mc's al een paar jaar pleite is.
Dingen die je ook in de slaapkamer kan zeggenquote:Op zondag 28 december 2025 12:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook hoor, al ben ik er nooit geweest.
Maar ik trek vislucht heel slecht
Ik vond die zo goed passen bij die andere (voor Radio 2) atypische megahits van rond de eeuwwisseling zoalsquote:
Ik ruik niet naar visquote:Op zondag 28 december 2025 12:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Dingen die je ook in de slaapkamer kan zeggen
Dat heeft ie jou laatst niet verteld?quote:Op zondag 28 december 2025 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat wel laag Van Morrison zeg.
ontbijt?quote:Op zondag 28 december 2025 12:38 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, Van gaat iets vertellen, meestal gaat het dan over complotten. Ben je lekker mee aan de ontbijttafel.
Jaaa dezequote:
Morning Sun toch? Denk niet datie dan biefstuk staat te bakken. Maar zou kunnen.quote:
Freestyler is echt een Godenplaat. Ik kocht 'm op singlequote:Op zondag 28 december 2025 12:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ah, dacht dat t over ons gingquote:Op zondag 28 december 2025 12:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Morning Sun toch? Denk niet datie dan biefstuk staat te bakken. Maar zou kunnen.
Oh ik had eigenlijk wel verwacht dat de titel haar wel wat zou zeggen.. Mybadquote:
Ik dacht dat deze Ease my trouble heettequote:
Volgend jaar ook weer een petitie starten voor een revival van Haddaway - What Is Love, ook al is die banger ietsje ouderquote:Op zondag 28 december 2025 12:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vond die zo goed passen bij die andere (voor Radio 2) atypische megahits van rond de eeuwwisseling zoals
L'Amour Toujours en Sandstorm.
Indirect. Van denkt dat er een app-groep van 8 miljard mensen bestaat genaamd: hoe zitten we Van vandaag dwars.quote:Op zondag 28 december 2025 12:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, dacht dat t over ons ging
Ach ja, we weten het inmiddels toch welquote:Op zondag 28 december 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze Ease my trouble heette
Ik ben lid, leuke appgroep. Wel druk en lastig bij te houden somsquote:Op zondag 28 december 2025 12:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Indirect. Van denkt dat er een app-groep van 8 miljard mensen bestaat genaamd: hoe zitten we Van vandaag dwars.
Ja preciesquote:Op zondag 28 december 2025 12:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ach ja, we weten het inmiddels toch wel
Ess en Songtitels is niet het meest iconische duo.![]()
![]()
Ik heb al gestofzuigd net. Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 28 december 2025 12:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even vast kijken bij welk nummer ik komend uur kan stofzuigen en dat alvast plannen (moet ook nog eerst opruimen voordat ik kan stofzuigen)
Ik plaagde je maar hoorquote:Op zondag 28 december 2025 12:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit is oprecht wel een probleem van mij geweest vroeger, ook buiten muziek. Maar ik probeer het de laatste jaren wel wat actief te verbeteren, dus geef me in ieder geval een beetje vertrouwen
bij mij net andersomquote:
Jep. Vooral onbegrijpelijk dat ie in 2019 is weggebonjourd en dat een re-entry nu niet meer lukt. Terwijl vergelijkbare hits wel moeiteloos overleven, zoals eerdergenoemde Sandstorm en LATquote:Op zondag 28 december 2025 12:40 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Freestyler is echt een Godenplaat. Ik kocht 'm op single
Onbegrijpelijk dat ie er niet in staat.
Dat was vroeger in ieder geval nog leukquote:
Takkiemuziekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |