Ik ruik niet naar visquote:Op zondag 28 december 2025 12:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Dingen die je ook in de slaapkamer kan zeggen
Dat heeft ie jou laatst niet verteld?quote:Op zondag 28 december 2025 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat wel laag Van Morrison zeg.
ontbijt?quote:Op zondag 28 december 2025 12:38 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, Van gaat iets vertellen, meestal gaat het dan over complotten. Ben je lekker mee aan de ontbijttafel.
Jaaa dezequote:
Morning Sun toch? Denk niet datie dan biefstuk staat te bakken. Maar zou kunnen.quote:
Freestyler is echt een Godenplaat. Ik kocht 'm op singlequote:Op zondag 28 december 2025 12:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
Over Finnen gesproken, wel doodzonde dat Freestyler van de Bomfunk Mc's al een paar jaar pleite is.
[ link | afbeelding ]
En een andere Finse trots Käärijä - Cha Cha Cha zou er ook wel in mogen imo #ultiemkaraokeplaatje
Ah, dacht dat t over ons gingquote:Op zondag 28 december 2025 12:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Morning Sun toch? Denk niet datie dan biefstuk staat te bakken. Maar zou kunnen.
Oh ik had eigenlijk wel verwacht dat de titel haar wel wat zou zeggen.. Mybadquote:
Ik dacht dat deze Ease my trouble heettequote:
Volgend jaar ook weer een petitie starten voor een revival van Haddaway - What Is Love, ook al is die banger ietsje ouderquote:Op zondag 28 december 2025 12:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vond die zo goed passen bij die andere (voor Radio 2) atypische megahits van rond de eeuwwisseling zoals
L'Amour Toujours en Sandstorm.
Indirect. Van denkt dat er een app-groep van 8 miljard mensen bestaat genaamd: hoe zitten we Van vandaag dwars.quote:Op zondag 28 december 2025 12:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, dacht dat t over ons ging
Ach ja, we weten het inmiddels toch welquote:Op zondag 28 december 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze Ease my trouble heette
Ik ben lid, leuke appgroep. Wel druk en lastig bij te houden somsquote:Op zondag 28 december 2025 12:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Indirect. Van denkt dat er een app-groep van 8 miljard mensen bestaat genaamd: hoe zitten we Van vandaag dwars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |