Mesquote:Op zondag 28 december 2025 12:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan zie je dat Have i told you lately 155 plekken gedaald is en He Joh Jip 218 plekke gestegen...
Weg hoop.
Tja, zo is het levenquote:Op zondag 28 december 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom hebben we hier geen 30 minuten versie van?
Ik ook hoor, al ben ik er nooit geweest.quote:Op zondag 28 december 2025 12:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zou juist heel snel weg sailen uit Volendam
6 7quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die staat wel een beetje in de schaduw van Enya
@Ceequote:Op zondag 28 december 2025 12:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
Over Finnen gesproken, wel doodzonde dat Freestyler van de Bomfunk Mc's al een paar jaar pleite is.
En een andere Finse trots Käärijä - Cha Cha Cha zou er ook wel in mogen imo #ultiemkaraokeplaatje
Ohh Freestylerquote:Op zondag 28 december 2025 12:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
Over Finnen gesproken, wel doodzonde dat Freestyler van de Bomfunk Mc's al een paar jaar pleite is.
En een andere Finse trots Käärijä - Cha Cha Cha zou er ook wel in mogen imo #ultiemkaraokeplaatje
je had eigenlijk moeten zorgen dat je dit postte om 12:34:56quote:
Freestylerquote:Op zondag 28 december 2025 12:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig gaan er ook nog dingen goed.quote:Op zondag 28 december 2025 12:35 schreef Gretzl het volgende:
dat Freestyler van de Bomfunk Mc's al een paar jaar pleite is.
Dingen die je ook in de slaapkamer kan zeggenquote:Op zondag 28 december 2025 12:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook hoor, al ben ik er nooit geweest.
Maar ik trek vislucht heel slecht
Ik vond die zo goed passen bij die andere (voor Radio 2) atypische megahits van rond de eeuwwisseling zoalsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |