Water Groenquote:Op zondag 28 december 2025 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maarja, toch weer in de kroeg beland daarna tot 4 uur
Songs for the Deaf sowieso regelrecht topalbumquote:Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar vind ik zeker de mindere nummers niet zo best nee, maar hier vallen die prima.
Dit is gewoon top trouwens
Naar leven toch zegquote:Op zondag 28 december 2025 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was naar Sirocco, jazzfunk bandje. Was echt top. Maarja, toch weer in de kroeg beland daarna tot 4 uur
Die zeilde juist naar huis en niet wegquote:
Ik zou zelf zeggen van The Rasmunsquote:
Dit jaar gelukkig ook weer 55 plaatsen gestegenquote:
He zo oud ben ik ook weer nietquote:Op zondag 28 december 2025 12:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik zou zelf zeggen van The Rasmuns, maar da's een generatiedingetje
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Die staat wel een beetje in de schaduw van Enyaquote:Op zondag 28 december 2025 12:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
![]()
Er is hoop voor Nederlandquote:Op zondag 28 december 2025 12:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit jaar gelukkig ook weer 55 plaatsen gestegen
Ik zou juist heel snel weg sailen uit Volendamquote:Op zondag 28 december 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zeilde juist naar huis en niet weg
Dit is oprecht wel een probleem van mij geweest vroeger, ook buiten muziek. Maar ik probeer het de laatste jaren wel wat actief te verbeteren, dus geef me in ieder geval een beetje vertrouwenquote:Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Noteren is 1, er naar handelen...
Jij weetquote:Op zondag 28 december 2025 12:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
![]()
En dan zie je dat Have i told you lately 155 plekken gedaald is en He Joh Jip 218 plekke gestegen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |