quote:Op zondag 28 december 2025 12:26 schreef Isorden het volgende:
Bij dit nummer moet ik ineens aan @:Dagoduck denken op een of andere manier.
quote:
we vragen er over een jaar of 3 wel weer naarquote:
Zolang je het maar niet om te QOTSA vindtquote:Op zondag 28 december 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
Hmm, dit is niet helemaal mijn ding
Maar heb net geleerd dat ik iets niet per se mooi hoef te vinden
Alsof de massa altijd gelijk heeft. Zelfs in onze elitegroep.quote:Op zondag 28 december 2025 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, ik voel me altijd een beetje de enige negatieveling in deze reeks als Bob Dylan langskomt. Dan krijg ik op een gegeven moment het idee dat ik het dan niet snap, of zo.
quote:| tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all!
Ja, dat is de taak Van Inkel. Daarom doet hij altijd zo gek tijdens de top 2000, dan is hij al compleet doorgedraaid.quote:
Opzich wel logisch dat er dan wel eens foutjes insluipen, dat ze het bij het verkeerde liedje zetten oid.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
we vragen er over een jaar of 3 wel weer naar
Mogguhquote:
Hoe was je concert gisteravond? (en waar was je nou weer naar toe?quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 12:27 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar vind ik zeker de mindere nummers niet zo best nee, maar hier vallen die prima.quote:Op zondag 28 december 2025 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
QOTSA klinkt in de context van de Top 2000 wel lekkerder dan in de Kink 1500, waar het veel meer voelt als eenheidsworst.
Noteren is 1, er naar handelen...quote:Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt beter geworden in dingen noteren voor mezelf, oke?
quote:Op zondag 28 december 2025 12:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kiest tot 35 nummers en dan tellen ze stemmen.
Dus toch.quote:Op zondag 28 december 2025 12:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
We zijn er hier dan ook al jaren achter dat Nederland een walgelijk smakeloos kutland is
Was naar Sirocco, jazzfunk bandje. Was echt top. Maarja, toch weer in de kroeg beland daarna tot 4 uurquote:Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoe was je concert gisteravond? (en waar was je nou weer naar toe?)
Lijkt me wel een intense klus, als ie daar het hele jaar last van heeftquote:Op zondag 28 december 2025 12:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is de taak Van Inkel. Daarom doet hij altijd zo gek tijdens de top 2000, dan is hij al compleet doorgedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |