De vader van Dennis Edwardsquote:Op zondag 28 december 2025 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt ie op Mick, Keith, Brian, Charlie, Ron, Bill of andere Mick?
Je kiest tot 35 nummers en dan tellen ze stemmen.quote:Op zondag 28 december 2025 12:22 schreef Marsenal het volgende:
Hoe komt die top 2000 nou tot stand? Soms hoor ik een nummer en dan begrijp ik niet hoe die in de lijst komt. Iedereen stuurt toch een top zoveel in en aan de hand daarvan komt er een lijst? Zoiets? Want ik kan me bij sommige platen niet voorstellen dar mensen die in hun top 10 beste platen ooit hebben.
We zijn er hier dan ook al jaren achter dat Nederland een walgelijk smakeloos kutland isquote:Op zondag 28 december 2025 12:22 schreef Marsenal het volgende:
Hoe komt die top 2000 nou tot stand? Soms hoor ik een nummer en dan begrijp ik niet hoe die in de lijst komt. Iedereen stuurt toch een top zoveel in en aan de hand daarvan komt er een lijst? Zoiets? Want ik kan me bij sommige platen niet voorstellen dar mensen die in hun top 10 beste platen ooit hebben.
Z'n allerbeste dat blijft voor mij het Orkaantje, no doubtquote:
Je zou het niet zeggenquote:Op zondag 28 december 2025 12:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kiest tot 35 nummers en dan tellen ze stemmen.
Waarom zou je iets moeten leren waarderen. Als je het ellendig vindt, vind je het ellendig. Dat bestaat gewoon.quote:Op zondag 28 december 2025 12:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoop ooit een keer tijdens de lijst Bob Dylan te leren waarderen, maar het komt maar niet.
Die mondharmonica vind ik ook gewoon strontvervelend.
Woahquote:Op zondag 28 december 2025 12:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Waarom zou je iets moeten leren waarderen. Als je het ellendig vindt, vind je het ellendig. Dat bestaat gewoon.
quote:Op zondag 28 december 2025 12:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Waarom zou je iets moeten leren waarderen. Als je het ellendig vindt, vind je het ellendig. Dat bestaat gewoon.
En bepaalde dingen vinden heel veel mensen ellendig.quote:Op zondag 28 december 2025 12:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
Heart - Barracuda
Jimi Hendrix - Little Wing
Paul McCartney & Wings - Band On The Run
Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Boston - Don't Look Back
Black Sabbath - War Pigs"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Heb je de film A Complete Unknown al gezien? Dat helpt wel.quote:Op zondag 28 december 2025 12:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoop ooit een keer tijdens de lijst Bob Dylan te leren waarderen, maar het komt maar niet.
Die mondharmonica vind ik ook gewoon strontvervelend.
Tja, ik voel me altijd een beetje de enige negatieveling in deze reeks als Bob Dylan langskomt. Dan krijg ik op een gegeven moment het idee dat ik het dan niet snap, of zo.quote:Op zondag 28 december 2025 12:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja zo met de hand turven toch?quote:Op zondag 28 december 2025 12:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kiest tot 35 nummers en dan tellen ze stemmen.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 28 december 2025 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je de film A Complete Unknown al gezien? Dat helpt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |