Ach hou toch op, je zit nog steeds op de apps..quote:Op maandag 29 december 2025 11:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn leven is compleet zonder vent.
Ik ben boos dat ik veel hufters kansen heb gegeven en dat 99,99% van de single mannen redpilled is en zich zo gedraagt. Maar niet dat ik mijn droomman niet heb. Dat is een nice to have, geen moetje. Ooit wil ik ook ee huis kopen maar in deze economie huren is ook prima. Liever single dan met een Petersonfan.
Jij zei dat de volcel moeite moet doen om geen seks te hebben.quote:
Onderzoek wijst uit dat een corrigerende tik bij kinderen onder de 2 juist niet werkt en bij de leeftijdscategorie 2-6 wel kan werken.quote:Op maandag 29 december 2025 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Corrigerende tik doe je normaal gesproken alleen bij kinderen die heel klein zijn om een schrik reactie los te maken. Niet bij kinderen die kunnen praten daarmee doen je gewoon te communiceren en uit te leggen waarom ze iets niet mogen doen en indien noodzakelijk mondeling een straf op leggen.
Bijvoorbeeld ja.quote:Op maandag 29 december 2025 11:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Precies. Doordat hij geen zin heeft om zich voor te stellen of heel veel moeite te doen voor een goed gesprekje.
quote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef sp3c het volgende:
ow
das teveel hoor, die vriend heeft al zoveel apps op zijn telefoon dat hij een powerbank voor zijn powerbank moet kopen omdat zijn leven stil komt te staan als de batterij op is
Klopt. Maar los daarvan, minder afleiding. Aulas en het schoolplein kunnen mischien gewoon gemengd maar er is denk ik een andere stabielere cohesie. We leefden toen ook in een heel andere maatschappij met heel andere valkuilenquote:Op maandag 29 december 2025 11:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En wat zouden die scholen dan als voordeel kunnen hebben?
Dat de genders weer meer nieuwsgierig naar elkaar zijn? Het 'verboden' fruit zeg maar?
Ze hebben ze niet voor niets gesloten he?
Precies. Je moet wel achter de keuzes die je maakt staan en de consequenties die daaraan vast kleven volledig accepteren.quote:Op maandag 29 december 2025 11:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja.
Maar hij/zij mag dan ook niet jammeren dat ze alleen zijn en geen seks hebben.
Want dan is het weer een incel.
Nee, een incel kan geen seks of vrouw krijgen. Ik wel, maar kom alleen hufters tegen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jouw keuze.
Alleen je klinkt wel precies hetzelfde als een incel, maar dan over mannen.
Ik heb al 2 weken geleden gezegd dat ik ze verwijderd heb.quote:Op maandag 29 december 2025 11:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ach hou toch op, je zit nog steeds op de apps..
Belangrijke nuance inderdaad. En zelfs dan kun je er je vraagtekens bij zetten of je die route wil gaan als ouder.quote:Op maandag 29 december 2025 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs de artikelen die aangeven dat een "corrigerende tik" wel binnen een opvoedmethode zou moeten kunnen passen geven heel duidelijk aan dat het, indien gebruikt, alleen voor kinderen tussen de 2 en de 6 is.
Dus nee, niet voor "jeugdig tuig" tussen de 10 en 18.
Je faalt sowieso al als ouder als je meent die "corrigerende tik" nodig te hebben, maar als je denkt dat je het voor je kind tussen de 10 en 18 nog nodig hebt dan is de kans groter dat het zo'n stuk tuig is geworden door je falende opvoeding met "corrigerende tikken".
Incels vinden dat ze recht hebben op tijd, energie, en het lichaam van een ander zonder zelf iets te bieden of zichzelf aantrekkelijk te maken.quote:Op maandag 29 december 2025 11:54 schreef Isdatzo het volgende:
Komt een incel bij de incel...
[..]
[..]
Als ze negeren dan geef je passende straf. Actie versus reactie. Slaan is onmacht.quote:Op maandag 29 december 2025 11:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan je gewoon negeren.
Je moet het wel afdwingen.
Sommige mensen laten zich niet leiden door angst hoe zwaar de straffen ook zijn. Die moet je overtuigen met rede en in laten zien dat dit het beste voor je is.quote:Op zondag 28 december 2025 22:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dan waren de regels en straffen niet streng genoeg. Ik wist dat als ik bepaalde dingen zou flikken de straf zo ernstig was dat ik het niet eens probeerde.
Kijk, nuance. De meeste vrouwen misschien, niet allen. En ik vind mn relatie en samenwonen leuk, trouwen maybe maar kinderen wil ik niet.quote:Op maandag 29 december 2025 10:38 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk niet dat je op de lange termijn er echt gelukkig van wordt. Verder zit het zelf al honderden of zelfs duizenden jaren in jullie natuur ingebakken om gewoon een thuis en een nest te hebben. Ik denk dat je die evolutie niet zo snel afleert. Denk en heb op internet ook regelmatig gezien dat dat de meeste vrouwen die inderdaad zo vrijgevochten zijn vroeg of laat toch depressief raken omdat hun eierenstokken rammelen en veel vrouwen om hun heen wel trouwen en kinderen krijgen enzovoort. Tsja uiteindelijk moet je het zelf weten, maar uiteindelijk zijn dit gewoon vrouwelijke incels.
Afleiding?quote:Op maandag 29 december 2025 11:46 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Klopt. Maar los daarvan, minder afleiding. Aulas en het schoolplein kunnen mischien gewoon gemengd maar er is denk ik een andere stabielere cohesie. We leefden toen ook in een heel andere maatschappij met heel andere valkuilen
Dat weet ik.quote:Op maandag 29 december 2025 11:51 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken geleden gezegd dat ik ze verwijderd heb.
Inderdaad. Ongewenste 'belangen' en afleidingen. Ik heb het meer over de groepsdynamiek dan het individu. Ik weet uit mijn eigen school ervaring dat die hormonen bij meiden ook gewoon werken hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 12:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Afleiding?
Dat de jongens beter opletten zonder meisjes en minder last van hun hormonen hebben? Andersom kan natuurlijk ook.
Maar de jeugd weet nu al niet meer hoe met elkaar te praten.. denk je niet dat het nog erger wordt als ze helemaal apart zitten?quote:Op maandag 29 december 2025 12:39 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ongewenste 'belangen' en afleidingen. Ik heb het meer over de groepsdynamiek dan het individu. Ik weet uit mijn eigen school ervaring dat die hormonen bij meiden ook gewoon werken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |